mijn moeder heeft hetvolgende voor:
2 weken geleden deed ze haar boodschappen bij Aldi, ze is alleenstaande, 70 jaar, en gaat 2 x per week voor de kleine boodschappen naar de lokale aldi hier. Ze betaald nagenoeg steeds met bancontact. Gisteren haalt ze haar afrekeningen af en ziet dat er op 17 juli 267,x euro is betaald bij Aldi via bancontact. Ze is er die dag geweest, maar heeft nooit voor dat bedrag gekocht, noch geld opgevraagd. Ze heeft ondertussen al haar papiermanden omgedraaid, uiteraard geen kasticket meer te vinden van 2 weken geleden.
Morgen gaat ze naar Aldi, maar ik vrees het ergste. Bewijs maar zonder kasticket dat je dat bedrag niet hebt gekocht. Is er een manier om zonder kasticket te bewijzen dat je dat helemaal niet hebt gekocht? Het menske is helemaal overstuur nu, haar pensioentje is al niet groot, en nu moet ze zomaar ineens onverwacht 267 euro ophoesten die ze niet heeft besteed. Ben ondertussen al eens op de Aldi site gaan kijken, maar zie daar weinig mogelijkheden om een klacht in te dienen in geval de winkel moeilijk doet?
iemand al zoiets meegemaakt? Ik heb het zelf ook al meegemaakt bij een ander aldi filiaal, maar zag het net na het intikken vd code dat er iets niet juist was. Uiteraard geld weer gehad, maar ik had het ter plaatste gezien. Vergissen is menselijk uiteraard, maar een betaling van 26.7 ipv 267 is wel een serieus verschil uiteraard!