Begrijp me nu allemaal niet verkeerd, de ene keten die deze service aanbied (voor zover ik weet, natuurlijk) heeft op dat vlak extra respect verdient van mij, maar persoonlijk verwacht ik ook weer niet dat iedere winkel deze service aanbiedt. Mijn punt is eigenlijk dat de keten waar TS nu problemen mee heeft, niet echt geweldig scoort op het vlak van dienst na verkoop, en zeker niet indien je moet beroep doen op garantie. Extratjes zoals opzoeken op basis van betaling zal er dus zeker niet in zitten.grot gelijk Turaki,
de winkelketen zou ook even in uitgaande facturen /bestelbons kunnen snuisteren om hun dubbel op te snorren en aldus hun "klant" ( of is het nu geen klant meer?) te helpen!
Maar als het gaat over een pertinente weigering van de garantiewetgeving dan heb je toch geen extra service nodig. Dan kan je toch terecht bij de diverse consumentenorganisaties of instanties die de firma in kwestie op hun verplichtingen zal wijzen ? of niet ?In mijn geval gaat het niet over een verdwenen kasticket, maar om een pertinente weigering om de garantiewetgeving te volgen. Een beetje extra klantenservice (ook al is die niet verplicht) is iets dat ik daar dan ook niet verwacht.
Klopt, en de zaak is daar dan ook lopende.Maar als het gaat over een pertinente weigering van de garantiewetgeving dan heb je toch geen extra service nodig. Dan kan je toch terecht bij de diverse consumentenorganisaties of instanties die de firma in kwestie op hun verplichtingen zal wijzen ? of niet ?In mijn geval gaat het niet over een verdwenen kasticket, maar om een pertinente weigering om de garantiewetgeving te volgen. Een beetje extra klantenservice (ook al is die niet verplicht) is iets dat ik daar dan ook niet verwacht.
En staat daar bij U op wat U gekocht hebt? Bij mij alvast niet....maar rekeninguittreksels, creditcard afrekeningen, ... moet volgens mij ook kunnen en aanvaard worden.