Hallo,
Op 10 juni 2013 is aan mij een aanmaning verzonden vanuit een gerechtsdeurwaarder. Deze brief heb ik pas op 8 juli ontvangen, dit is helaas niet aantoonbaar dus de gevolgen hiervan zal ik helaas moeten dragen. In deze brief werd mij gevraagd binnen 8 dagen een x bedrag over te maken op de rekening van de deurwaarder. Het bedrag bestond uit de schuld vermeerderd met inningsrecht (13,89) en kosten voor de aanmaning(20,56), mag dit? Ik heb op 10 juli via internetbankieren de opdracht gegeven het volledige bedrag over te maken, op 11 juli stond de deurwaarder aan de deur met een dwangbevel, de kosten hiervan waren 193,50. Dit dwangbevel is zonder enveloppe afgegeven aan mijn moeder, is dit toegestaan? In elk geval dit bedrag dezelfde dag nog betaald via overschrijving na telefonisch contact met de deurwaarder dat het voorheen openstaande bedrag al betaald was. Nu komt vandaag, 17 juli, een brief binnen waarbij mij 2 maal kwijtingsrecht wordt aangerekend, deze kosten zijn mij niet verteld tijdens het telefonisch contact, ook hierbij de vraag of dit zomaar mag?