Gevangenisstraf vs. boete

Sofieketje
Topic Starter

Re: Gevangenisstraf vs. boete

#16 , 27 jun 2012 05:58

In het arrondissement Antwerpen heeft men justitiële infopunten. Oa opvraagbaar via uw vredegerecht, of uw vakbond via uw ziekenkas via het CAW of via OCMW en justitiehuis. Of via de districtshuizen
Ik geef de hele reeks hier maar eens op.
Ik beschik zelf niet (meer) over de lijst
Ik heb het alleszins nog eens doorgegeven, maar of er ook effectief wat mee gedaan wordt of niet ligt buiten mijn macht.. (ik heb mezelf voorgenomen dat de moeite die ik steek in deze zaak beperkt blijft tot mijn bijdrage op dit forum)

Wat ik me laatst nog bedacht --> het (verstek)vonnis werd door de deurwaarder(?) afgeleverd, maar zomaar in de brievenbus gedoneerd, waardoor er ook geen afleverbewijs is ondertekend (wat ik eerlijk gezegd vreemd vond).
Bij mijn weten werd er ook helemaal geen bewijs van betekening afgetekend, noch ingediend (hier ben ik quasi 100% zeker van). Aangezien de termijn om verzet in te dienen pas ingaat na die betekening, zou verzet indienen nog mogelijk moeten zijn. Is dat correct, of zie ik iets over het hoofd?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#17 , 28 jun 2012 22:51

http://www.infogerechtsdeurwaarder.be/f ... ening.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Heeft uw broer een vast adres of staat hij AACB met een referentieadres?
Wat is/was de tenlastelegging en wat staat er in het vonnis?

orrel

#18 , 31 jan 2013 18:13

hij heeft geen geld en een uitkering en precies wel veel zware verdovende middelen in zijn bezit gehad dit is al een tamelijk groot vergrijp. Het geld waarmee hij normaal de drugs koopt kan meneer miss gebruiken om de boete aftebetalen.

Reclame

Sofieketje
Topic Starter

#19 , 30 jun 2013 21:51

hij heeft geen geld en een uitkering en precies wel veel zware verdovende middelen in zijn bezit gehad dit is al een tamelijk groot vergrijp. Het geld waarmee hij normaal de drugs koopt kan meneer miss gebruiken om de boete aftebetalen.
Misschien kan u dat beter aan 'meneer' zelf duidelijk maken? :wink:

(Mensen staan vaak zo snel klaar met hun oordeel, terwijl ze blijkbaar niet eens de moeite doen om een topic deftig door te lezen :roll: )

Terug naar “Andere”