Ik krijg 250 € per maand, wat volgens mij niet wettelijk is en zeker onder het minimum ligt.
ik heb iemand gekend die per maand 300 heeft gekregen gedurende 5 jaar, daarvan moest nog internet, verzekering en tanken van de auto (wat het maandelijks bedrag al onder de 200 euro bracht) , en dan natuurlijk eten, drinken, kuisproducten e.d. ,
vaste kosten werden betaald, aangezien u 250 euro krijgt veronderstel ik dat de vaste kosten ook betaald worden via de advocaat.
in zo een positie moet je bedenken: wil ik zelf alles proberen regelen (waarvan last met deurwaarders e.d., veel stress) en ik zie wel wat ik over heb op het einde van de maand, of laat ik alles regelen en zekerheid hebben over die 250 euro.
in het begin is het een lastige positie maar als je daardoor met een propere lei kunt beginnen is het toch wel de moeite om even op uw tanden te bijten.
als je alles goed regelt kan je daar zeker mee toekomen (weinig merkproducten kopen, uitstappen op een laag pitje zetten).
het is ook zo dat ze U kunnen toelaten tot de collectieve in amper 8 dagen, maar het maanden duurt vooraleer ze het willen herroepen.
de tijd hangt vooral af van de schuldeisers, als die niet reageren op de boodschap dat er een CSR wordt opgemaakt voor u dan wordt er hun nog een periode gegeven, achter die periode worden ze terug herinnert aan de CSR.
achter x aantal periodes zijn ze te laat en dan kunnen ze hun schulden niet meer vorderen.
als ze meewerken dan is het inderdaad op een goei week geregeld.