Ik kamp al een tijdje met wat probleempjes in het appartement dat ik huur, maar met mijn huisbaas kom ik er niet echt uit. Zij maakt mij het wonen zo moeilijk dat ik het gevoel heb dat ik gevangen zit

Het 1ste is dat ik de muren wil verven, maar zij eist dat het alleen lichte kleuren mogen zijn (wit en gebroken wit), terwijl buurvrouw van beneden haar muren donkerbruin heeft geverfd!!!
Het 2de probleem is dat ik geen kabels mag trekken om een extra televisie in de slaapkamer aan te sluiten.
Het 3de probleem is dat ik geen huisdieren mag, terwijl al mijn anderen buren wel huisdieren hebben.
Het 4de probleem is dat er tegels los zaten in de badkamer doordat ze niet goed aan de muur waren geplakt (inmiddels opgelost), waardoor het water in de muur is gaan zitten en uiteindelijk is er een grote vochtplek zichtbaar is in mijn woonkamermuur. Zij zegt dat ze er niks aan kan doen en dat ik het moet laten drogen. Maar helaas is de vochtplek nog steeds zichtbaar!!!
Het 5de probleem is dat de balkondeur niet meer opengaat, omdat de slot naar beneden is gevallen. Het zijn van die deuren met hendel die je naar boven en naar beneden duwt en volgens mij bestaan die sloten niet meer. Volgens de slotenmaker gaat hier om slijtage. Nu wilt ze de kosten op mijn verhalen.
En het allerlaatste probleem is dat ik in een 2 grote slaapkamerappartement woon samen met partner en mijn broertje, maar ben nu ook zwanger geworden en de huisbaas wilt dat niet!!!!
Kan zij dit allemaal van mij eisen en wanneer ik beval kan ze mij het huis uit zetten? alvast bedankt voor uw adviezen.