schadegeld en privédetective ingehuurd door tegenpartij

lala
Topic Starter

schadegeld en privédetective ingehuurd door tegenpartij

#1 , 30 mei 2013 20:38

Hallo

Sinds een paar jaar zit ik verwikkeld in een schadevergoedingprocedure eerst minnelijk en sinds een jaar gerechtelijk
onze eerste gerechtelijke expertise had plaats in januari 2013 en vorige week krijgen we een rief van onze advocaat
dat een privé detective mij gevolgd heeft gedurende 2 dagen!! dit was een enorme; waar is mijn privacy!!!
Volgens onze advocaat mag de juridische expert hier geen rekening mee houden aangezien dit door de tegenpartij gevraagd is!

Klopt dit

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 03 jun 2013 19:05

En waarom zou een detective u voor een verkeersongeval volgen?
Als u op de openbare weg bent of op openbare plaatsen kan iedereen iedereen volgen daar wordt geen enkele privacy mee geschonden.
Hoe komt het dat uw advocaat daarvan in kennis is gesteld?

mava105

#3 , 03 jun 2013 19:46

Wie is de tegenpartij? De verzekeringsmaatschappij? Die zetten regelmatig privédetectives in om zaken op te lossen of te onderzoeken. ze hebben er soms zelf in eigen dienst. Wat moest die uitzoeken?

Reclame

lala
Topic Starter

#4 , 09 jul 2013 19:18

de tegenpartij is inderdaad de verzekeringspartij. we weten niet wat dat die juist moest uitzoeken.
we vermoeden mijn huidige gezondheidstoestand. DE gerechtelijke expert heeft aan de politierechter gevraagd of hij deze fotos mag inzien.

onze advocaat heeft deze melding en fotos gekregen van de advocaat van de tegenpartij.

smerig smerig

mava105

#5 , 09 jul 2013 19:56

Het zou niet de eerste maal zijn dat iemand een bepaalde invaliditeitsgraad claimt wegens moeilijk te been, en dan na de werkuren er vrolijk op los danst, of met een neksteun overdag rondloopt en die dan thuis op de kast legt.

Gebruiker21

#6 , 16 jul 2013 13:32

de tegenpartij is inderdaad de verzekeringspartij. we weten niet wat dat die juist moest uitzoeken.
we vermoeden mijn huidige gezondheidstoestand. DE gerechtelijke expert heeft aan de politierechter gevraagd of hij deze fotos mag inzien.

onze advocaat heeft deze melding en fotos gekregen van de advocaat van de tegenpartij.

smerig smerig
Waarom smerig? Wat is er op de foto's te zien dat in uw nadeel is? Indien u altijd en overal eerlijk geweest bent, zie ik niet in wat een aantal foto's aan de zaak kan veranderen.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Verkeersongevallen”