BA privé-leven

MichelCC
Topic Starter

BA privé-leven

#1 , 11 mei 2013 14:50

Geachte forum-leden,

Als Masterstudenten Handelswetenschappen wensen wij te peilen naar het kennisniveau van de gemiddelde Vlaming omtrent de familiale polis.

Mogen wij u hierbij vriendelijk vragen onderstaande enquête in te vullen, teneinde ons te laten beschikken over zo veel en zo correct mogelijke data?
De enquête zelf neemt ongeveer 5 minuten tijd in beslag.

https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_a63xcpPnDACIgNT

U bewijst er ons alvast een heel groot plezier mee.

Vriendelijke groet

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

mava105
Juridisch actief: Nee

#3 , 12 mei 2013 15:20

gedaan

Reclame

Kingfisher

#4 , 12 mei 2013 16:20

Dus om te meten wat de gemiddelde kennis van de Vlaming is over de BA familie, gaat u deelnemers ronselen op het juridisch forum? Het zal nog geen beetje uw resultaten verkleuren.

Da's zoals polsen naar de gemiddelde kennis van de Vlaming over bezaanmasten in het zeilersforum.

naernaut

#5 , 12 mei 2013 18:00

Dus om te meten wat de gemiddelde kennis van de Vlaming is over de BA familie, gaat u deelnemers ronselen op het juridisch forum? Het zal nog geen beetje uw resultaten verkleuren.

Da's zoals polsen naar de gemiddelde kennis van de Vlaming over bezaanmasten in het zeilersforum.
mijn gedacht :lol: maar gelukkig zitten er nog enkele leken tussen, ik bvb :P

basejumper

#6 , 13 mei 2013 21:18

inderdaad cursus statistiek eens opfrissen mbt zelfselectie...
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

MichelCC
Topic Starter

#7 , 15 mei 2013 08:49

Dit is maar 1 van de vele fora die zijn gebruikt om onze enquête te verspreiden.
Wij zijn er ons van bewust dat er hierdoor misschien een positieve kleuring van de resultaten zal zijn.

Het aantal respondenten uit dit forum is ook relatief laag tegenover de honderden andere kanalen.
Wij hadden dan ook nood aan enkele juridisch opgeleide mensen om een representatieve steekproef te verkrijgen (met de nodige outliers).

Verder kan ik nog melden dat er nog niemand alle meerkeuze vragen juist heeft kunnen beantwoorden..

Voor de mensen die de enquête nog niet hebben ingevuld -> " 't ist moment"

Kingfisher

#9 , 15 mei 2013 18:38

Dit is maar 1 van de vele fora die zijn gebruikt om onze enquête te verspreiden.
Wij zijn er ons van bewust dat er hierdoor misschien een positieve kleuring van de resultaten zal zijn.

Het aantal respondenten uit dit forum is ook relatief laag tegenover de honderden andere kanalen.
Wij hadden dan ook nood aan enkele juridisch opgeleide mensen om een representatieve steekproef te verkrijgen (met de nodige outliers).

Verder kan ik nog melden dat er nog niemand alle meerkeuze vragen juist heeft kunnen beantwoorden..

Voor de mensen die de enquête nog niet hebben ingevuld -> " 't ist moment"
Het verbaast me niet dat niemand alle vragen juist heeft: de vragen zijn allesbehalve duidelijk.
Vraag 5: U wordt aangereden door een wagen. Het luik rechtsbijstand in uw familiale verzekering zal u helpen om een schadevergoeding te proberen verkrijgen van de tegenpartij.

Aangereden als fietser of in de wagen? Niet elke familiale omvat een clausule rechtsbijstand.

my_key
Juridisch actief: Ja
Contacteer: Website Facebook

#10 , 16 mei 2013 14:11

Done. Erg precies is de vragenlijst inderdaad niet. Ook is er veel vaak veel ruimte voor nuance.

Ervaring leert mij dat de meeste verzekeringen niet graag betalen. Vroeger werd er dan al wel eens rapper art 8 WLVO ingeroepen, maar sinds het cassatiearrest van 24 april 2009 is dat veel minder evident. ;)

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”