Hey,
Vrijdag kreeg ik een brief van de deurwaarder in de bus voor het niet betalen van geleverde diensten.
De diensten waarvan sprake (het weghalen van een bovengrondse gastank) zijn gebeurd in ons vorig huis, waar we nu ondertussen al 3 jaar niet meer wonen.
Vreemd genoeg heeft de firma wel mijn gegevens kunnen doorspelen naar de deurwaarder, maar een factuur of een aangetekend schrijven hebben we nooit ontvangen op ons "nieuw" adres...
Bijkomend feit is dat voor het verkoop van mijn vorige woonst ik de tank heb moeten laten keuren. Ik heb toen naar de firma gebeld dat op de tank stond, namelijk shell. Ik heb toen ook vermeld dat ik ging verhuizen. Het antwoord dat ik toen kreeg was dat een email naar hun met de gegevens van de nieuwe eigenaar voldoende zou zijn. Dat heb ik dan ook gedaan. (die mail heb ik nog steeds staan) De firma waarbij ik nu blijkbaar in schuld sta is apragaz. Met andere woorden, ik dacht dat ik al het nodige had gedaan om dit soort zaken te vermijden.
In hoeverre ben ik nu verantwoordelijk, en moet ik dit alles betalen of valt er iets tegen te doen? En zoja, wat zou ik dan kunnen doen.
Ik heb al gedacht van eens te bellen naar de deurwaarder, maar het leek me beter om erst te weten waar ik aan toe was.
M.V.G.
Michael