Wij zijn onlangs voor het Hof van Beroep verschenen 'voorlopige maatregel'
We zijn in beroep gegaan omdat we geen bi-locatie kregen voor mijn vriend zijn 2 kinderen, ondanks het feit dat de zoon dit wel wil, en het nu ook staat in de besluiten van de TP.
En voor de hoge alimentatie-eis van zijn ex.
Die bedragen achterhield. Eerste aanleg ging ervan uit dat ze 720 euro kreeg (duidelijk de besluiten niet gelezen) en dus moest mijn vriend 500 euro afgeven aan haar..
Bij Hof van Beroep werd haar duidelijk gevraagd wat ze verdiende, 1050 en hoe het zat met de vertrekpremie die ze ook nog kreeg tot 2010, maandelijks 350 euro. Voor alle duidelijkheid, ze werkt maar paar uren per week met dienstencheques, ongeveer 8hr per week.
Ze is 40 jaar en vindt dat ze met 2 pubers niet meer kan gaan werken..
(straffe taal als je weet dat daar 2 vrouwelijke rechters zaten met ongeveer dezelfde ouderdom en waarschijnlijk ook kinderen vn die leeftijd)
Nu, er is heel veel gezegd, en de voorzitter en de rechters hebben veel opgeschreven. Vonnis 5 Dec..
Wat moet ik me daarbij voorstellen.. Kijken ze dat op 5 Dec nog eens na.
Komen die rechters nog eens samen zitten, om de besluiten te lezen en het verslag vn de zitting nog eens na te lezen??
Waarom zit er een maand tussen? Dan is toch alles uit hun geheugen van wat er gezegd werd..
5 Dec hebben we uitspraak, maar omdat de procureur voorstelde om de kinderen te horen, zal dit wel gebeuren..
Wat ik niet goed begrijp, want het ene kind zegt ja, het andere neen. Dt zullen ze ook zeggen als ze gehoord worden.. Dan zitten we weer met hetzelfde..
De zaak ten gronde komt de 14 Dec voor, dan vallen de 'voorlopige maatregelen' weg, maar tegen die tijd kunnen de kinderen toch nog niet gehoord worden???
Mss ligt het aan mij, maar dit is erg ingewikkeld..
Dat blijft maar duren op die manier..