Account geblokkeerd

Jossy
Topic Starter
Berichten: 123

Account geblokkeerd

#1 , 16 mar 2013 10:35

Ik krijg al weken aan een stuk in mijn mail box (bij "ongewenst") het volgende bericht van ICS-International-Card (dut@service-klant.nl) : uw account is geblokkeerd - laatste waarschuwing 24H. Ik doe de mail verder niet open.
Ik veronderstel dat dit niet "echt" is ? Moet ik dit ergens melden ???

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 16 mar 2013 10:49

spam met mogelijkerwijs phishing.

Melden bij E-cops.

Jossy
Topic Starter
Berichten: 123

#3 , 20 mar 2013 20:00

Bedankt voor uw antwoord. Maar die E-cops is voor fraude in België. Aan het e.mailadres (zie mijn bericht) te merken is het uit Nederland afkomstig.

Reclame

zertyx
Berichten: 216
Juridisch actief: Ja

#4 , 20 mar 2013 20:15

Men probeert u toch op te lichten in België, dus ik meen dat u het hier dan ook kan aangeven.

Overigens kan uiteraard iedereen een .nl e-mailadres aanvragen.

Sent with my Htc Desire S

Vandebos
Berichten: 16087

#5 , 20 mar 2013 20:20

Wordt dan via europol doorgegeven aan de collega's bij de Noorderburen.

Jossy
Topic Starter
Berichten: 123

#6 , 21 mar 2013 11:40

Okay, bedankt. Ik maak er vandaag nog werk van ! (want vandaag wééral zo'n bericht ontvangen "Uw account is geblokkeerd:laatste waarschuwing!")

mava105
Berichten: 22844
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#7 , 21 mar 2013 19:54

Probeer eens uw PC op te starten in "Veilige Modus" en dan te herstellen naar een fase VOOR de blokkering.
Mij is dat al eens gelukt.

Terug naar “Bank & Beurs”