#3 , 06 jan 2013 05:33
Update:
De problemen blijven maar aanhouden, Ik heb de firma een AS gestuurd, omdat ze hun werk onvakkundug uitvoeren, ik heb hen meermaals daarover aangesproken en hen geeist om echte bouwvakkers aan te werven en geen klussers , die de muren scheef optrekken en wederom afbreken enz...., maar zonder gevolg.
In plaats daarvan, komt het werk maar niet vooruit, zo staat de dak v.h 2de verd. sedert 3 maanden helemaal open, waarom zij de dak hebben opengegooit is mij een raadsel .
Nu staan op alle verdiep zoals kelder, glv, 1ste & 2de verdiep onder water,
de bouwmaterialen zoals Yton snelbouw stenen , ciment en lijm zijn nat geworden, ook de buren ondervinden schade door de aanhoudende regen, waardoor hun woning schade opliepen door de voortdurende insijpelende water.
Ik heb de politie ingeschakeld omdat zij materialen, zoals ijzer (betonwapening) die gerecupereerd werd bij het afbreken van de vloeren meegenomen zijn en als oud ijzer verkocht werden zonder mij op de hoogte te brengen .
Nu hebben die werklui nog steeds niet de muren van de buren afgedicht tegen waterslag, waarbij de buur mij costant zijn beklag doet.
Ik heb dan geen betaling meer gedaan ,waarbij ze zich hebben teruggetrokken
Nu heb ik de firma AS gestuurd en hen aangemaand om zo vlug mogelijk de muren en de dak af te dekken, maar zonder gevolg.
IK heb een advokaat geraadpleegd en die stelde hem in gebreke door een AS te sturen.
Ik wil die firma niet weer......heb ik kans dat ik deze zaak in mijn voordeel kan pleiten moest het zover komen dat ik in een rechtzaak verwikkeld geraak?
Alvast bedankt