gesol en leeg dossier bij inzage op griffie beroepen brussel

gilops
Topic Starter

gesol en leeg dossier bij inzage op griffie beroepen brussel

#1 , 28 feb 2013 05:24

Een mini-SALAMANDER-toestand zoals op TV gaat in het echt exploderen, lees mee.
Ik kreeg als burger, die ooit de klacht deed in 2009, twee dagen geleden als eerste inzage in 2013 in een geseponeerde PV RWO inspectie agentschap Vlaams-Brabant.
Nu is dat dossier gewoonweg leeg te noemen zoals het parket ECOFIN-ECOSOC het mij liet zien.
Wat zat er wel in het dossier zoals aangereikt aan mij voor inzage ?
Drie zaken :
1) De PV opgemaakt door de gewestelijke stedenbouwkundige inspecteur, zijnde 7 pagina's, tegen de privé-burger X.
2) Mijn 1e aanbreng aan het parket, zijnde de notariele akte van de eigenaar en bouwheer BVBA Y van 2007, waarbij de notaris met valsheid in geschrifte schrijft dat de eigendom 100% ligt in parkgebied en dat er geen erfdienstbaarheid is van openbaar nut.
Daarbij is het eerste papier het bewijs dat ik, met mijn naam staat erop, een kopie van die akte op mijn kosten in het hypotheekkantoor bemachtigd heb.
3) Mijn 2e aanbreng zit ook in het dossier : de brief van de gemeente met kopie van stedenbouwkundige inlichtingen 2007 zoals aan de notaris Z geleverd. Het is 100% natuurgebied en er is een erfdienstbaarheid van openbaar nut.
De substituut heeft niet gemerkt dat de eigenaar van de grond en de uitvoerder van de werken NIET privé-burger X ( 1%) is maar wel zijn BVBA Y (99%).
Voorts heeft die substitute geen problemen met de valsheid in geschrifte van de notaris Z in een notariële akte.
= = = =
De BVBA heeft daar meer dan 300m2 verharding gelegd in natuurgebied met een materiaal dat in natuurgebied sowieso verboden is.
De substitute stipuleerde per brief aan mij, voorafgaand aan de toelating tot inzage, dat ik altijd mits consultatie met mijn raadsheer de zaak zelf voor de correctionele rechtbank kan brengen. En ze levert zero motivatie van de seponering.
Anders gezegd : verdedig maar zelf op Uw kosten het algemeen belang.
Maar dat laatste ben ik niet van plan.
Wat ik wel gedaan heb ?
Ik heb mij "benadeelde persoon" gemaakt bij de griffie twee dagen geleden, iets dat merkwaardig eerder mislukt was in 2012.
Toen werd mijn papier verscheurd omdat de nr van de PV volgens de griffier niet juist was en het was 12u en vrijdag en de griffier wou dringend naar huis met de trein.
Ik heb de substitute, met de procureur in cc als coach vermeld, per e-mail een 2e kans gegeven direct na de inzage.
En ik heb gezegd dat ik nu nog NIET naar het parket-generaal stap. Ik wacht tot oktober 2013.
Ik heb gezegd : leeg dossier laten zien dat kan zomaar niet.
Ik zag ZERO papieren van enige teken van werking van het parket.
Ik zag ZERO papieren van motivatie van seponering.
Ik zag ZERO papieren van verklaringen van de eigenaar van de grond : BVBA Y.
Ik zag ZERO papieren van enig onderzoek : nul procuraties door procureur.
En de substitute valt niet over valsheid in geschrifte van een notaris.
= = = =
Wat is nu het mogelijke venijn in de staart ?
De notaris Z heeft als schoonvader één van de machtigste mensen in het Brusselse. Die is ex-plaatsvervangend vrederechter, ex-consul, ex-notaris en lid van de Cercle de Lorraine, gelegen op 100m van Portalissite te Brussel
= = = =
Wat is er supererg, en de substitute weet het ook ?
De BVBA weigert zelf zijn vervalste akte van 2007 op tafel te gooien in een lopend rechtsgeding dat hij zelf gestart heeft. Hij gebruikt zijn verouderde akte van 2002.
En die heeft voorafgaand aan het geding als privé-persoon X mij een aangetekende brief geschreven dat ik nooit zijn onvergunde werken mocht onderzoeken of dat anders de doos van PANDORA zou opengaan. En hij schreef dat hij al werd ingelicht door de burgemeester dat ik al stappen had gezet om bij Stedenbouw te weten te komen of er vergunningen waren. Die BVBA Y heeft die werken in een recordtempo gerealiseerd, als een dief in de nacht.
Ik ben de buurman van die BVBA en die BVBA klaagt mij aan bij het vredegerecht sinds 2009.
Toen had die BVBA nog niet eens vergunningen aangevraagd.
Een deel van de nieuwe verhardingen is een weg van erfdienstbaarheid en als ik daar nog wil van gebruik maken in natuurgebied dan moet ik 15000 EURO particperen in de kosten van de vernieuwingswerken.
De BVBA kreeg een regularisatie in beroep van die werken waarbij ik bij de Raad voor Vergunningsbetwistingen nu de vernietigingh heb gevraagd sinds januari 2011. De provincie Vlaams-Brabant regulariseerde ondanks NEGATIEF advies van de gewestelijke stedenbouwkundige ambtenaar.
= = = =
En wat is er super - super erg ?
De vrederechter die de zaak deed sinds 2009 is eind 2012 "onnatuurlijk" overleden.
Nu blijkt dat minstens twee burgers los van elkaar klacht hadden ingediend tegen de vrederechter bij de procureur-generaal in twee verschillende zaken los van elkaar.
En nu hebben ze drie dagen geleden opzettelijk de wijsvinger gebroken van één van de klachtindieners. De dader is zomaar in een restaurant toegelopen op de klachtindiener. En de dader, van wie de naam gekend is, blijkt nu als advocaat te hebben de echtgenoot-weduwnaar van die overleden vrederechter. Die is dus advocaat en die deed ook al de verdediging van een inmiddels veroordeelde en geschorste handelsrechter ( voorzitter ). Die zaak heeft de advocaat ook al verloren in januari 2013. En dat was totaal niet naar de zin van het milieu van magistraten. Dat die veroordeling toch onvermijdelijk was heeft te maken met de getuigenis van mijn betrokken vader. Zijn naam werd misbruikt als aandeelhouder in een NV waarmee een advocaat zijn privé-clienten oplichtte. En dat ben ik te weten gekomen door een onderzoeksopdracht van een onafhankelijk deskundige zoals bevolen door die overleden vrederechter. Dus die vrederechter heeft onvrijwillig de zaak van heer echtgenoot getorpedeerd. Niemand weet hoe die vrederechter is omgekomen. Het was wel een "onnatuurlijke dood".
Echt à la SALAMANDER op TV !
= = = =
En hoe weet ik dat die andere persoon net als ik een klacht had ingediend tegen de vrederechter bij het parket-generaal. Simpel : ik ben twee dagen geleden ook naar het oude justitiepaleis gestapt om te weten of ik met het parket-generaal kon spreken en aan de balie heb vernomen dat dat zomaar niet kon. Een burger geraakt daar niet. Enkel advocaten in het kader van een afspraak. Toen ben ik naar die 2e persoon gereden, zomaar een paranormaal verschijnsel. En ik heb in zijn brievenbus mijn telefoonnummer achtergelaten. Ik wist niet dat die twee dagen geleden zijn vinger gebroken had. Ik wist niet dat die een klacht had ingediend bij het parket-generaal.
= = = =
Deze zaak gaat hetzelfde verloop van onderzoek kennen als gebeurde tegen een rector van de VUB die ooit lang geleden zijn vrouw vermoorde.
Nu verwacht ik niet veel reply's.
Hoogstens K3-kwoteringen in 4 gradaties
AMAAI
WOW
WOW WOW
WOW WOW WOW
Laatst gewijzigd door gilops op 28 feb 2013 06:58, 3 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg

#2 , 28 feb 2013 06:53

En de vraag is?
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

gilops
Topic Starter

#3 , 28 feb 2013 07:00

En de vraag is : "Hoe gaat dit aflopen ?".
Iedereen mag een voorspelling doen die de werking van het parket enigzins kent.

Reclame

freelance

#4 , 28 feb 2013 15:22

Wij doen geen voorspellingen , bij gebrek aan een glazen bol, .
Wat een wet interessant maakt ,
is wat er in die wet , niet in staat .

Oude Belg

#5 , 28 feb 2013 16:46

Toen ben ik naar die 2e persoon gereden, zomaar een paranormaal verschijnsel.
Dan maakt u kans op 1 000 000 euro!

http://skepp.be/nl/node/1282
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”