INFO

68030719970
Topic Starter

INFO

#1 , 16 feb 2013 22:13

Hoeveel maanden duurt een deskundigheidheidsheidsonderzoek beroepsprocedure minder-validen te Gent ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
krisje1973

#2 , 17 feb 2013 12:59

Welke procedure bedoel je?
Ben je reeds mindervalide?
Voor welke instantie ben je een deskundigheidsonderzoek aangewezen?
Mutualiteit, FOD?
Of andere?

Probeer duidelijker te zij en wat meer info te geven zodat je ook een beter antwoord kan krijgen.

68030719970
Topic Starter

#3 , 21 feb 2013 14:34

Bedoel procedure bij FOD.

Ben reeds mindervalide bij Vlaams Fonds

[Nogmaals, gelieve de basis net etiquette te respecteren en onnodig hoofdlettergebruik te vermijden. Volgende post in zuiver hoofdletters wordt gewoon verwijderd: Vandebos]

Reclame

krisje1973

#4 , 22 feb 2013 22:23

Nog steeds begrijp ik niet erg goed wat je juist bedoeld.

Een pasklaar antwoord kan ik dus niet geven.

Ik veronderstel dat je een dossier hebt bij het Vlaams fonds, misschien wat betreft hulpmiddelen of zo.

Kan je iets duidelijker zijn waarvoor je de FOD sociale zekerheid vermoed ik, een deskundigenonderzoek aanvraagt.
Heb je een uitkering van de FOD of niet.

Graag meer info want er ontbreekt veel te veel.

68030719970
Topic Starter

#5 , 30 mei 2015 22:25

heb van axa 1 ander antwoor ontvangen dan ethias bij 1 ongeval als zwakke wegebruiker slachtoffer in fout bekom je dan premies voor uw wooning auto prothese rolstoel ethias zegt van wel en axa niet ? auto-ongeval en kun je antwoorden ook via mijn gewoon mailaderes
heb reeds de vraag gesteld maar er is geen antwoord op gekomen de vraag is gewoon verwijderd.

BrechtS

#6 , 30 mei 2015 23:53

Bij deze zou ik willen vragen om duidelijk te typen. Gebruik volzinnen, leestekens... Alles om sturctuur en duidelijkheid te geven. Ik raak niet uit aan de warboel van woorden in bepaalde zinnen. Als u let tijdsconsumptie zit: u bespaart meer tijd let alles voluit te typen dan zo slordig hier te schrijven waardoor iedereen in de war raakt en bijvragen moet stellen.

68030719970
Topic Starter

#7 , 04 jun 2015 11:41

als zwakke weggebruiker slachtoffer prive-ongeval derden hebt u recht op voorschotten vaph hulpmiddelen in afwachting van consolidatie ? is nu alles duidelijk en zijn er nog vragen en dewelke ?

JPV

#8 , 04 jun 2015 13:50

U kan zoals elke burger een aanvraag indienen bij het VAPH, ongeacht op welke manier u uw handicap hebt gekregen. VAPH geeft echter geen voorschotten, enkel definitieve steun voor aankoop materiaal.

Voor het "dagelijkse" leven moet u naar de mutualiteit of de FOD sociale zekerheid (handicap.fgov.be) voor uitkeringen om in je levensonderhoud te voorzien. Voor zware medische kosten zal de maximumfactuur van de mutualiteit een hulp zijn. Ook een eventuele hospitalisatieverzekering kan tussenkomen.

68030719970
Topic Starter

#9 , 06 jun 2015 22:29

bij beslag door vakbond na uitspraak rechbank je hebt herhaaldelijke malen gedurende meerdere jaren hun grof verweten kan dan als werkloosheid verminderd wordt de aanvullende integratie-uitkering verhoogd worden tot het normale bedrag . indien niet wat is de reden
en betaan daar ook uitzonderingen op en dewelke zijn dit graag opsomming ?

68030719970
Topic Starter

#10 , 06 jun 2015 22:42

heb de hiervon vermelde vraag reeds meermaals gesteld maar ze werdt telkens verwijderd zonder antwoord . kan iemand hierop antwoorden ?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#11 , 06 jun 2015 23:03

Misschien iemand anders eens uw vragen laten opschrijven en punt voor punt in zinnen laten uittypen hier.

Ik denk dat het makkelijker zal zijn dat u uw vragen eens aan de sociale dienst van uw ziekenfonds of bij de sociale dienst van het OCMW stelt.

68030719970
Topic Starter

#12 , 07 jun 2015 21:01

mijn mimimumloon bedraagt 10 euro per uur en het vakantiegeld aan 108 percent van het bruto-jaarloon en 16 percent van mijn jaarwedde ongeveer de eindejaarspremie is ongeveer 75 percent van het bruto-maandloon kan
schelen van beschutte werkplaats tot beschutte werkplaats en kan iemand antwoorden op voorgaande vraag ook ?

JPV

#13 , 08 jun 2015 08:27

bij beslag door vakbond na uitspraak rechbank je hebt herhaaldelijke malen gedurende meerdere jaren hun grof verweten kan dan als werkloosheid verminderd wordt de aanvullende integratie-uitkering verhoogd worden tot het normale bedrag . indien niet wat is de reden
en betaan daar ook uitzonderingen op en dewelke zijn dit graag opsomming ?
vakbond betaalt geen aanvullende integratie-uitkering. Als je bedoelt dat je een bedrag moet terugbetalen aan de RVA omwille van fouten, zal je, na betaling, een fiscale fiche krijgen waardoor je belastbaar inkomen zal dalen en daardoor je integratie-uitkering (tijdelijk) zal stijgen.

Gezien je moeilijk teksten kan schrijven, raad ik je aan om naar het OCMW te gaan die je kan uitleggen hoe dit werkt.

Terug naar “Andere”