Hallo,
Gisteren ging ik naar de kapper en vroeg om mijn haar te kleuren, wat ik al meermaals heb laten doen maar voor de eerste maal bij die zaak.
Tijdens het kleuren voelde ik dat mijn hoofd in brand stond, de tranen stonden in mijn ogen, wat ik ook direct melde aan de kapper. Hij antwoordde mij dat dit heel normaal was en dat dit na een vijf a tiental minuten zou wegtrekken maar dat brandend gevoel bleef. Hij bleef beweren dat dit normaal was, terwijl ik dit nog nooit had meegemaakt bij eerdere kleuringen. Het was echt afzien, af en toe kwam hij mijn hoofd eens masseren en zeggen dat hij mij nog niet uit mijn lijden kon verlossen, maar dat hij echt goed wist wat ik doormaakte omdat dit bij hem ook al was voorgevallen.
Eenmaal thuisgekomen bleef dat brandend gevoel en werd er vastgesteld dat er blaren om mijn hoofdhuid waren, ik direct erna naar de dokter om het ook officieel te laten vastleggen. Ik moet nu flami spray in mijn haar spuiten, een vloeistof gebruiken tegen ontstekingen, mag mijn haar een aantal dagen enkel wassen met water en kan mijn haren niet kammen. De kapper blijft beweren dat dit normaal is en dit ik enkel nivea in mijn haar moet smeren. Mijn haar is niet blond maar geel nu en ik kan er momenteel niks aan doen.
Wat kan ik doen en bij wie kan ik een klacht indienen?
Mvg,
B.