Hallo ik heb een vraagje.
even de situatie schetsen.
Een vriendin van mij woonde tot september 2012 hier in belgië in Deurne. in februari heeft zij (met de bedoeling voorlopig eigenlijk) haar ex bij haar laten logeren omdat zij geopereerd moest worden en niemand had om voor hun kind te zorgen en niemand had om haar na haar operatie te helpen.
in april wou zij hem buiten omdat zij na een onverwachte tweede operatie eindelijk in staat was om alles terug zelf te doen. om een lang verhaal kort te maken, de politie is moeten langskomen en zei zeiden dat ze hem niet konden buiten zetten omdat mijn vriendin hem vrijwillig had binnen gepakt.
in september ging ze dan naar zweden wonen, en was het de bedoeling dat haar ex het contract ging overnemen van haar. maar toen ze naar het immobillien kantoor gingen, wouden die haar niet helpen omdat ze in verlof gingen. ze moesten na het verlof maar terug komen. maar dan was ze al vertrokken.
hij ging normaal met een volmacht van mevrouw naar het immobillien kantoor gaan om het contract over te nemen. Maar heeft dit tot heden niet gedaan. met als gevolg dat mevrouw nu voor de vrede gerecht mag komen.
nu is men vraag. kan haar ex met een volmacht van mevrouw naar het immobilien kantoor gaan voor een overname van huurcontract?