Overlast door de buren

Jef 007

Re: Overlast door de buren

#16 , 29 jan 2013 17:23

of opkrassen met zijn (illegaal) houtzaagmachines

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ganapathi tantre

#17 , 29 jan 2013 17:30

Er is tot op heden geen enkele indicatie dat het hier gaat om illegaliteit al de rest is giswerk of eigen mening :o)

westrem

#18 , 04 sep 2013 13:13

Beste , we zitten met hetzelfde probleem, blijkbaar is voor deze zaken enkel meldingsplicht, met kettingzagen 120Db!!! ganse dagen , om depressief van te worden, :evil:

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#19 , 04 sep 2013 15:12

Wat u kan doen staat hier al uitgelegd.
Uiteraard is het beter dat u een eigen topic opstart zodat we correct kunnen antwoorden.

Babsje
Topic Starter

#20 , 18 dec 2014 11:16

Blijkbaar had ik dus van in het begin gelijk, het hele handeltje van mijn buur was illegaal... Hij is me thuis komen bedreigen dat hij met alles in orde was en week later is de politie samen met de milieudienst bij hem op bezoek geweest en hij was dus met niets in orde. Hij heeft geen vergunning voor de constructie in agrarisch gebied, geen vergunning voor de aangebrachte verhardingen en het hout zagen en klieven mag absoluut niet uitgevoerd worden in dit woongebied. Voor 15 januari 2015 moeten de onvergunde constructies en verhardingen weg zijn.

eylis

#21 , 19 dec 2014 13:44

moraal van het verhaal: als je voelt dat er iets niet klopt, ga je voorzichtig op onderzoek uit. Je mag ook altijd e bevoegde instanties in "vraagvorm" contacteren met je verhaal. Je beschuldigt dan niemand, je stelt je enkel de vraag of het wel mag. en de bevoegde instanties gaan dan wel kijkken of het zaakje koosjer is.
Goed voor jou Babsje dat het in orde gekomen is !

Terug naar “Andere”