Ze zijn opgestuurd.
1 aangetekend met ontvangbevestiging, kost €1 meer maar dan krijgen we een bewijs dat ze het ontvangen hebben
1tje gewoon opgestuurd.
Normaal zouden ze er morgen al zijn werd ons verteld, afwachten dus
Oke, net telefoon, gehad.
Kwade huisbaas omdat we het 'zo' gaan spelen en hij ons buitengooit dan op deze manier.
Hij zegt dat ik linkse handen heb, die niks van die thermostaat kent, etc.
Binnen een half uur kwam hij, en ik ging ervan kunnen horen blijkbaar PPPF
Gewoon rustig en beleefd blijven.
Als je contract geregistreerd is kan dit niet zo maar opgezegd worden.
Ik zit in exact dezelfde situatie als jij. Ik heb ook last van een slecht werkende verwarming, een vochtige muur in de living en een rot raamkozijn met een groot gat.
Ik heb een hele scheldmail te verwerken gekregen na mijn 2de of 3de aangetekend schrijven. Blijf alles documenteren, houd alle communicatie goed bij.
Als ik niet tevreden was moest ik maar vertrekken, mijn contract ging zeker niet verlengd worden na het verlopen van de 9j periode,...
Ik heb niet op deze dreigement gereageerd, huur nog altijd hetzelde pand.
Probeer de huisbaas anders nog eens uit te nodigen. Laat hem alle problemen nog eens zien en probeer onderling tot een oplossing te komen die voor allebei de partijen aanvaardbaard is.
Probeer ten alle tijde te vermijden dat de ruzie te hoog oploopt waardoor jullie niet meer met elkaar spreken.
De verzoeningsprocedure bij het vredegerecht is ook een mogelijke oplossing.
Hij is dus gisteren langsgeweest.
Gat in het bad heeft hij een simpel roostertje voor geplaatst.
Donderdag voormiddag komt er een bedrijf naar onze verwarming kijken (het zou aan de ketel liggen)
Parlefoon, weten we niets meer over
Brievenbus ook niets..
Stel dat donderdag de verwarming gemaakt is.
Moet ik dan wachten tot de vervaldag om verdere stappen te nemen met de parlefoon/brievenbus?
Of donderdag bellen, zeggen dat het wel of niet opgelost is, en meteen vragen naar de parlefoon, brievenbus.
We hebben vannacht opgemerkt dat er een lek in ons dak is in onze slaapkamer, heb de huisbaas helaas nog niet kunnen bereiken vandaag.