hallo
dit is mijn eerste keer hier op dit forum
mijn vraag is als volgt,
Mijn zoontje was op vakantie bij mijn moeder ik ben muziekant en mijn keyboard werd beschadigd bij mijn moeder
mijn zoontje had in de garage rondgelopen was er niet bij dus wat hij just heeft uitgespookt weten we niet mijn keyboard lag daar en er is een rek op neergevallen
resultaat ongeveer 2000 euro schade aan het toestel nieuw koste het ongeveer kleine 5000 euro ik had na een optreden mijn gerief daar gelaten bij mijn moeder was laat en moest s'anderdaags werken en dan optreden in de buurt vond dus maklijker daar te lossen en na me werk direkt door te gaan naar moeders huis voor het volgende optreden
mijn moeder paste dus op mijn zoontje volgens haar verzekering konden ze niet tussen komen voor de herstellings kosten omdat het mijn zoontje was
ik begrijp dit niet goed mijn moeder paste op hem hij was op vakantie bij haar ik was er niet bij kan dit zomaar of maakt de verzekering van moeder ons iets wijs om niet te hoeven uit betalen ?
hun reactie op mijn vraag was , als moeder zelf het ongeluk had voorgehad en niet mijn zoontje waar ze op paste was dit geen probleem en konden ze uit betalen ind dit geval was het mijn zoontje bij haar thuis dus kan dit niet zeiden ze ....
alvast bedankt voor jullie reacties