adreswijziging vennootschap

kathrien
Topic Starter

adreswijziging vennootschap

#1 , 14 jan 2013 10:39

mijn vennootschap verandert van adres. nu geeft mijn boekhouder door dat dit me 550 euro zal kosten in totaal.
vind ik echt wel veel, klopt dit?
zoja, iemand die weet of hier een tussenoplossing voor bestaat, aangezien ik volgend jaar opnieuw verhuis en opnieuw zoveel zal moeten betalen...

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Juridisch actief: Nee

#2 , 14 jan 2013 10:53

Er moeten dus formulieren opgemaakt worden voor de publicatie in het staatsblad!

Kostprijs publicatie is 152,46€ dit jaar

Natuurlijk het opmaken van de formulieren + opmaken verslag algemene vergadering + naar de griffie van de rechtbank gaan dit kost ook geld voor een boekhouder.

Maar dit alles kan je perfect zelf en dan kost het je alleen tijd en 152,46€
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jef 007

#3 , 14 jan 2013 12:39

zelf doen!!!!!!!!!

Reclame

mblb1

#4 , 14 jan 2013 13:54

U kan dit perfect zelf doen.

De formulieren zijn te vinden op http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv_pub/form_n.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Let op dat u de formulieren juist invult en de 2de pagina wel op de achterkant tekent (anders zal je terug mogen gaan).

dako

#5 , 15 jan 2013 12:31

Vergeet ook bij de KBO en BTW je adreswijziging niet door te geven

mblb1

#6 , 16 jan 2013 23:25

En misschien ook best even naar de griffie bellen. Sommige griffies verwachten dat u de notulen van de algemene vergadering of het verslag van de zaakvoerder (afhankelijk van wie de zetel verplaatst) meeneemt.
Vooral in Brussel worden er wel af en toe een aantal teruggestuurd.

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”