Instanties weten meer van ons dan je kunt bedenken . En nee , dit valt niet onder de privacy wetgeving .
Zelfs Oude Belg weet al wat er in jouw polis staat ....
Dus dan toch....
Uiteraard wanneer een voertuig buitengebruik gesteld wordt ( en de nummerplaat wordt niet opnieuw gebruikt ) is het subject van overeenkomst weg , en vervalt de polis .
Teveel betaalde bedragen worden teruggestort .
Hiermee wordt bedoeld dat het voertuig niet vervangen wordt. Voorzover ik weet is dit de procedure : u koopt een nieuwe wagen en schrijft hem in. U vermeldt dat u al een nummerplaat heeft en u gebruikt die ook: die zal ook vermeld zijn op het voorlopig inschrijvingsbewijs. De DIV stuurt dan later een nieuwe plaat en het definitieve inschrijvingsbewijs.Dus dan toch....
Uiteraard wanneer een voertuig buitengebruik gesteld wordt ( en de nummerplaat wordt niet opnieuw gebruikt ) is het subject van overeenkomst weg , en vervalt de polis .
Teveel betaalde bedragen worden teruggestort .
Mercikes...maar ga toch de voor zekerheid de polis volgens het boekje opzeggen..
Wil niet voor verassingen komen te staan..
Thanks everybody...![]()
Fijn dat u akkoord gaat met mij.Als ik het goed voorheb is dit omdat je dan een verzekering zonder voorwerp hebt, en niets zonder voorwerp verzekerd kan worden.
Verbeter wie kan
..... is het subject van overeenkomst weg , en vervalt de polis .