Hallo
Wij hebben vandaag een factuur gekregen van een aannemer van verwarmingsketels. 2 maanden geleden hebben wij een huis gekocht en met een aanmener van te voren afgesproken voor een nieuwe verwarmingsketel en ook van te voren betaalt wat de kosten zijn. Op de dag van verplaatsing was er iets mis mee met ons waterleiding en heeft de aannemer toen een buis vervangen voor ons. Ik heb hem toen gevraagd of wij extra moesten moeten en hij zei nee. Omdat hij zo vriendelijk en aardig was dacht ik hebben wij hem nog getrakteerd voor eten. Vandaag kreeg ik een factuur van hem waar op staat dat wij 89 euro moeten betalen voor de herstelling waterleding. De factuur is op 17/12/2012 gemaakt ik krijg hem pas op 27/12/2012, dus hij heeft hem duidelijk laat opgestuurd en ik moet hem voor 31/12/2012 betalen. Ik wil jullie vragen wat ik kan doen? Heb ik als klant nergens rechtop. Kan ik ergens klacht indienen? Ik heb nog nooit zoiets mee gemaakt. Hij stuur mij pas na 2 maanden een factuur. Wil iemand mij helpen A.U.B.
Bedankt