gebroken glas in een winkel

reynderswil
Topic Starter

Re: gebroken glas in een winkel

#31 , 25 dec 2012 14:08

Gisteren heb ik het glas dat ik via internet besteld heb afgehaald en naar de betrokken winkel gebracht. De zaak is nu afgehandeld enkel door mijn goedwil. Ik vind het stom voor een gebroken glas inkoopprijs 3.60 dat er zoveel tam tam word veroorzaakt. Politie laten komen ,minstens een half uur, deze hebben dan de pv moeten uittypen weer een half uur, een 2 de verhoor weer een half uur, de politie heeft 2 maal een copie van de pv naar mij gestuurd en tot slot heb ik het bewijs van schadeloosstelling bij de politie binnen gebracht weer 15 min. Nu moeten ze de pv nog eens doorsturen naar het gerecht waar weer de nodige tijd moet genomen worden om de pv door te nemen en te classeren. Mijn verzekering ingeschakeld met de nodige papierenwinkel en nodige telefoons. Ik denk als ik alles moet tellen dat ik gemakkelijk aan 2 maal de aankoopsom zit van het ganse set. Schoon apenland is da hier.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#32 , 25 dec 2012 18:34

Volgende maal politie wijzen op het burgerlijke aspect van de zaak, en dat ze niet bevoegd zijn. Geen verhoor, PV, 2e verhoor, enz...

Ook was het voldoende geweest bewijs van mogelijkheid tot bijbestellen aan de winkel te bezorgen (dus printscreen), en hen dit dan te laten doen. U moest alleen vergoeden (en voor die prijs zou ik de verzekering niet inschakelen).

Samengevat, door gebrek aan kennis van zowel de politie als winkelpersoneel (en te veel goodwill van u) heeft u veel tijd verloren.

Reclame

Terug naar “Andere”