#13 , 13 dec 2012 13:02
1384 B.W. Volgens mij is het de huurder die iets in bewaring heeft .( wat nog niet noodzakelijk zijn verantwoordelijkheid impliceert ) .
Al of niet tijdig : ik ga ervan uit dat , dat na het uitpompen , de verhuurder onmiddellijk verwittigd geweest is.
"Huurder heeft wel zelf 2 x kelder leeggepompt voordat hij mij verwittigde. Daarna heb ik via verzekering lekdetectie en herstelling laten uitvoeren."
"Kon de huurder vermoeden dat dit te wijten was aan een lek in de drinkwaterleiding?"
Dat kon hij ( en ook de verhuurder) wellicht vermoeden , tenzij er vlak naast het pand er zich een openbaar zwembad bevond.
Dit kan alleen maar bevestigd worden , door het onderzoek ( lekdetectie ) die er toen gebeurd is .
4000 m3 water . Al iemand een berekening gemaakt ? Groot pand , met grote kelder van 100m2 kan hoogstens 200 m3 bevatten .
4000 m3 moet al een ondergrondse parkeergarage zijn.
Water kan voordien al maanden ( zoniet jaren ) in de ondergrond verdwenen zijn .
Hier klopt iets niet . Watermeter wordt toch ieder jaar opgenomen ? Als het lek het laatste jaar gebeurt is , waar is die 4 MILJOEN liter dan plotseling naartoe ?
Werkte ( werkt ) die watermeter nog wel correct ?
edit : typfout
Laatst gewijzigd door
freelance op 13 dec 2012 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een wet interessant maakt ,
is wat er in die wet , niet in staat .