Hallo,
in het kort,
Vorige week een ongeval gehad op de autostrade met mijn bestelwagen lichte vracht van 2010 met 150000 km.
Hevig maar tijdig kunnen stoppen voor mijn voorganger . Mijn achterligger reed achter op mij in en ik daardoor op mijn voorligger.
Serieuze schade aan mijn achterkant en lichte schade aan mijn voorkant.
Fast-team heeft mij weg-getakeld naar hun standplaats en daar kwam 1 uur later de takeldienst van mijn verzekering de wagen en mij opladen.
Bij het opladen daar heeft de chauffeur van de takelwagen mijn wagen op zijn takelwagen gereden.
Echter bij het oprijden heeft hij een andere perte totale wagen die daar stond geraakt met mijn zijflank.
Gevolg: meerdere diepe krassen (tot blote ijzer)in zijdeur rechts en schuifdeur rechts(die nu bovenaan open staat) en ingedeukte zijdorpel op mijn wagen.
Schade vermeld op het takelformulier.
Expert is aangesteld en zijn nu een rondvraag bezig aan opkopers.Mogelijke perte-totale verklaring. beslissing gaat deze week vallen.
Bij zo'n perte totale gaan ze mij vergoeden maar wat gaan ze mij aftrekken qua waarde gezien de kilometers die mijn wagen had?
Als de schade die de takeldienst veroorzaakt heeft er niet zou zijn kon mijn wagen misschien hersteld worden?
Hoe kan ik hier het beste uitkomen of reageren voor ze mij een bod gaan doen dat waarschijnlijk laag zal zijn?
Ik hoor het graag als jullie een gefundeerde mening kunnen geven.