internet : favorieten bij Firefox????

Jef 007
Topic Starter

internet : favorieten bij Firefox????

#1 , 25 nov 2012 10:41

ik ben overgestapt naar Firefox maar ik vind niet waar ik "favorieten" kan plaatsen
bestaat "favorieten" niet bij firefox?
dank bij voorbaat :oops:

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg

#2 , 25 nov 2012 10:57

Heet hier "bladwijzers".
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Jef 007
Topic Starter

#3 , 25 nov 2012 11:18

hartelijk dank aan oude belg

Reclame

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#4 , 26 nov 2012 10:22

U hebt een vraag over een browser, en het meest geschikte forum om die vraag te stellen is volgens jou een JURIDISCH forum? Vreemde gedachtengang!
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Oude Belg

#5 , 26 nov 2012 10:39

U hebt een vraag over een browser, en het meest geschikte forum om die vraag te stellen is volgens jou een JURIDISCH forum? Vreemde gedachtengang!
Was gewoon een test. De mods willen controleren of we alert en veelzijdig zijn. Volgende week een cryptogram, en dan volgt een spellingvraag. :lol:
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Franciscus

#6 , 26 nov 2012 10:52

http://www.mozillafirefox.be" onclick="window.open(this.href);return false;

:D

Gebruiker21

#7 , 26 nov 2012 12:50

Was gewoon een test. De mods willen controleren of we alert en veelzijdig zijn. Volgende week een cryptogram, en dan volgt een spellingvraag. :lol:
Mmm, cryptogrammen zijn wel leuk. Ik kijk er naar uit ;-).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Consumenten Koop”