#1 , 22 nov 2012 10:45
20/10 stuurde ik een aangetekende brief naar mobistar met de mededeling dat ik mijn abonnement wil stopzetten op de vervaldatum (27/1/2013). Ik had nog steeds geen schriftelijke bevestiging gekregen dat het in orde is. Dus daarnet naar mobistar gebeld met de vraag om een schriftelijke bevestiging te sturen dat de opzeg vh abonnement in orde is. Daar zeiden ze aan de telefoon dat mijn brief nog niet naar de juiste administratieve dienst gestuurd is. Ik vroeg dan ook wanneer ik een brief ga krijgen?! de vrouw aan de andere kant zei dat dit zeker nog 2 weken kan duren. Ik maak me nu toch wel wat zorgen én ik zou ook graag weten hoe ik het nu verder moet aanpakken? Ik ga veranderen van provider (base). Moet ik nu al naar base gaan en vragen om vanaf 27/1 mijn nummer over te nemen van mobistar? Of wacht ik hier nog mee tot wanneer ik de schriftelijke bevestiging krijg van mobistar? En het nieuwe gsm contract bij base,moet dit ingaan vanaf 26/1,27/1 of 28/1...Ik zie het niet zitten dat mobistar me een boete of dergelijke zou aanrekenen omdat ik een dag te vroeg of te laat overstap op een andere provider...Ik heb ook al zitten denken om contact met de ombudsman op te nemen. Kan hij me info geven over hoe ik dit allemaal het beste aanpak?