vraag over auto verkoop

smokefield
Topic Starter

vraag over auto verkoop

#1 , 02 nov 2012 07:48

Begroeting, Ik heb een auto gekocht van een iemand en hij niet geef me de onderhoudshistorie. De auto werd in eerste instantie gekocht bij een groot bedrijf dat hun auto's verkocht - X. Ik vroeg hen om mij de onderhoudshistorie, ik ben de huidige eigenaar van de auto, maar ze weigerde en zei dat ze het kunnen geven slechts aan de persoon die de auto gekocht van hen. Ik wil dat de het verkrijgen van de onderhoudshistorie, ik ben de eigenaar van de auto en ik denk dat ik recht heb om het te hebben. Is er een wet die mij kunnen helpen krijgen wat ik wil? kunt u mij wijzen in de goede richting? Hartelijk dank voor uw tijd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox
Juridisch actief: Nee

#2 , 02 nov 2012 12:40

Carpass

smokefield
Topic Starter

#3 , 02 nov 2012 12:49

kun je wat specifieker zijn
dank je wel

Reclame

Lanox
Juridisch actief: Nee

#4 , 02 nov 2012 12:56

U kan hier al eens Uw licht gaan opsteken:
http://www.car-pass.be/

Heeft U een carpass gekregen? Dit is wettelijk verplicht in België. Indien niet, kan U de koop ongedaan maken, of dit gebruiken als drukkingsmiddel om de onderhoudsgeschiedenis toch te krijgen. De onderhoudsgeschiedenis is jammer genoeg (nog) niet opgenomen op de carpass.

Terug naar “Actuele Thema's”