Dat kan ik nauwelijks geloven, en als dat zo is, moet dit aan de grote klok worden gehangen. Er zal wel wat meer aan de hand zijn, vertel je ons wel alles ?hallo, allemaal, ik ben mama van 2 kindjes en mijn vriend is pas komen bijwonen , ik ben bij en collectieve schuldbemiddelaar , schulden na scheiding , nu is mijn vraag , wij zijn zopas verhuist naar een woning waar een mazout verwarming is , maar we hebben geen rooie duit om mazout in te doen , ik weet dat mijn advocaat een reserve heeft staan van 15oo euro , nu had ik hem gevraagd om ons te helpen met mazout ... niet dus ..... mijn kinderen vriezen in de kou , dat mij hartpijn ... wijzelf kunnen niet functioneren in de kou , hoe moet het nu verder ? ocmw komt niet tussen .... heeft er iemand raad ? lenen kunnen wij niet bij de bank .... groetjes brigitte
Schrijf uw schuldbemiddelaar aangetekend aan met de officiële vraag. Leg hem uit dat gezien de situatie met o.a. kinderen het "ongehoord" is géén gevolg te geven en dat U de stappen zet om de Vrederechter te verzoeken de zaak waar te nemen. Desnoods vraagt U aan de Vrederechter een andere schuldbemiddelaar. Contacteer zelf het Vredegerecht van uw arrondissement om de juiste procedure (kan verzoekschrift zijn).hallo, allemaal, ik ben mama van 2 kindjes en mijn vriend is pas komen bijwonen , ik ben bij en collectieve schuldbemiddelaar , schulden na scheiding , nu is mijn vraag , wij zijn zopas verhuist naar een woning waar een mazout verwarming is , maar we hebben geen rooie duit om mazout in te doen , ik weet dat mijn advocaat een reserve heeft staan van 15oo euro , nu had ik hem gevraagd om ons te helpen met mazout ... niet dus ..... mijn kinderen vriezen in de kou , dat mij hartpijn ... wijzelf kunnen niet functioneren in de kou , hoe moet het nu verder ? ocmw komt niet tussen .... heeft er iemand raad ? lenen kunnen wij niet bij de bank .... groetjes brigitte
Kan uw vriend niet betalen voor mazout? Als ik het goed begrijp ben jij het die in schuldbemiddeling zit, niet je vriend?hallo, allemaal, ik ben mama van 2 kindjes en mijn vriend is pas komen bijwonen