Opzeg aankoop wagen

jona1600
Topic Starter

Opzeg aankoop wagen

#1 , 23 okt 2012 22:17

Hallo ,

Ik heb namelijk een vraagje over het koopcontract van mijn auto.
ik heb een contract over drie weken getekend voor een nieuwe wagen.
De vraag is kan ik deze contract zomaar stop zetten ,?
Mijn wagen komt maar pas binne 3 weken toe, ik heb nog niets moeten betalen voor deze wagen en ook nog geen voorschot gegeven, gewoon maar het contract getekend.
het probleem is dat ik een andere wagen in het zicht heb maar bij een andere garage en ook een ander merk enzou het mij willen aan schaffen.
Is het nog mogelijk om het stop te zetten ja of neen ?

xx

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
freelance

#2 , 23 okt 2012 23:14

Hallo ,

Ik heb namelijk een vraagje over het koopcontract van mijn auto.
ik heb een contract over drie weken getekend voor een nieuwe wagen.
De vraag is kan ik deze contract zomaar stop zetten ,?
Mijn wagen komt maar pas binne 3 weken toe, ik heb nog niets moeten betalen voor deze wagen en ook nog geen voorschot gegeven, gewoon maar het contract getekend.
het probleem is dat ik een andere wagen in het zicht heb maar bij een andere garage en ook een ander merk enzou het mij willen aan schaffen.
Is het nog mogelijk om het stop te zetten ja of neen ?

xx
Uw vraag gaat weliswaar over hetzelfde onderwerp , maar het is niet gepast om dit op iemand anders zijn onderwerp te "plakken ".U dient zelf een nieuw onderwerp te starten .
Juridisch is uw verkoops overeenkomst bindend . U moet toch zelf weten wat u wilt , als u uw handtekening zet .
Wat een wet interessant maakt ,
is wat er in die wet , niet in staat .

Turaki

#3 , 23 okt 2012 23:27

Lees in uw contract de kleine lettertjes eens na. Meestal staat hierin wat de kosten zijn bij verbreking.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”