Ik ben samen met mijn verhuurder op zoek naar een minnelijke schikking omdat wij ons huurcontract (3j.) wensen stop te zetten. Ik ga niet akkoord met zijn voorstel om het kort en bondig te houden.
Inmiddels ben ik al verhuisd maar sta ik nog ingeschreven op mijn oud adres blijkbaar (ik had me via de gemeentelijk website online uitgeschreven via de online formulieren). Ik heb dit ook gezegd tegen mijn huurder, welke dit gaan controleren is zonder mijn weet. Op het gemeentehuis heeft hij effectief mijn uittreksel gekregen (zelfs in attachment naar mij gestuurd).
Mijn vraag is of dit wel legaal is??
Ik heb hier wat info gevonden: http://www.belgium.be/nl/familie/identi ... registers/ (zie punt: Informatie over iemand anders aanvragen uit de bevolkingsregisters)
Hoogstwaarschijnlijk gaat deze zaak naar de vrederechter en kan ik hiermee iets verder doen (fout, schending privacy..)? Er is nog niks 'officieel' omdat we hopelijk nog een schikking kunnen vinden, buiten zijn advocaat die op de hoogte is.
Dus de puntjes die beschreven staan op de link hierboven zoals "de betrekkingen tussen schuldeiser en schuldenaar, een dagvaarding voor het gerecht, beslagen, vorderingen" zijn hier niet van toepassing imo gezien er nog niets is officieel is, ingediend of gedagvaard.. Ben ik juist? Of mag hij dit sws als eigenaar van de betreffende woning nakijken?