Contract op eigen houtje gewijzigd

Creatief
Topic Starter

Contract op eigen houtje gewijzigd

#1 , 06 okt 2012 21:04

Verwijderd.
Laatst gewijzigd door Creatief op 10 okt 2012 22:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 06 okt 2012 23:00

Indien jullie beiden niet naast de schrapping gekanttekend hebben heeft die geen waarde.....
Het sturen van een mail achteraf is niet strafbaar.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#3 , 08 okt 2012 09:46

Een contract is trouwens maar een contract als BEIDE partijen getekend hebben. Ik neem aan dat jij nog niet getekend hebt? In dat geval heeft het (door de andere partij gewijzigde) document geen waarde. Enkel als ook jij tekent, is er een overeenkomst.

Wat die mail betreft: dit is een voorstel van de andere partij waar je niet mee akkoord hoeft te gaan als je dit niet wil. Je zegt dat hier trouwens reeds een contract voor bestaat? In dat geval blijft dit oude contract geldig (als er geen einddatum op vermeld is), zolang jij niets anders ondertekend dat het vorige contract schorst.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”