aanpassen bezoekrecht

sharky1
Topic Starter

aanpassen bezoekrecht

#1 , 28 aug 2007 21:11

Vorig voetbaljaar kreeg ik bezoekrecht bij mijn zoon elke maandagavond en woensdagmiddag, bekomen via de rechter. Ex probeert met alle middelen tegen te werken. Begin nieuw voetbalseizoen weer maandag en woensdag voetbaltraining dus ook bezoekrecht. Nu vanavond juist gehoord: ze veranderen trainingsavonden naar dins- en donderdag.
Hoe moet ik nu reageren? Scheiding en regeling zoon wordt pas eind december in beroep te Gent behandeld dus kan ik de vraag niet aan de vrederechter stellen.
De eerste 2 weken van augustus had ik zoon en gingen we altijd naar de trainingen. Nu de 2 laatste weken van augustus is zoon bij ex. Zij is tegen voetbal dus zijn ze op reis zodat hij 2 weken training mist en ook de eerste match natuurlijk op 1 september tijdens mijn weekend. Wat moet ik doen?
enjoy life

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Contacteer: Website

#2 , 29 aug 2007 12:20

Welke rechter heeft laast gesproken?

Zelf vrees ik dat je wat vastzit met de situatie.
Ondanks alles kan je best met je ex trachten te onderhandelen hoe het verder moet. De (bilocatie)wet heb je in ieder geval mee

Als ??n ouder om een gelijke zorgverdeling verzoekt (kind verblijft evenveel bij mama/papa) is de rechter verplicht deze regeling bij voorrang te onderzoeken of dit de beste regeling is voor het kind

In voorkomend geval zal het wel meer zijn dan voetbal alleen

RR

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”