#1 , 14 sep 2012 00:02
Hoi,
Ik woon sinds 1,5 jaar in een woning die vanaf het begin niet in orde is, qua elektriciteit, wekelijks slaan de stoppen door, de meterkast lijkt wel van voor de oorlog......tevens vraag ik minn huurbaas al vanaf dag 1 op een EPC certificaat, volgens hem allemaal onzin...! Nu ben ik er vandaag achtergekomen dat mijn huurbaas stroom aftapt voor zijn loodsen en hobby ruimte via mijn woning, ik had al eerder dit vermoeden, dus vanavond was hij weer in zijn loods bezig,en heb toen bij mij de hoofdschakelaar uitgezet, en warempel meneer zat ineens in het donker...!! Heb verschillende hoofdschakelaars in mijn meterkast, dus ik weet nu ook waarom elke week mijn stroom uitslaat in de keuken, want hij zit met zijn apparaten, verlichting en stroom voor weiland allemaal op mijn meterkast.....wat nu....heb al vanaf dag 1 heel veel problemen met deze man....dus een gesprek is niet mogelijk, want hij begint meteen met schreeuwen......en hier heb ik genoeg van.
Reeds enkele malen is er een Electro bedrijf geweest, nu snap ik ook waarom hij deze liet komen, want hij zat zelf zonder stroom in zijn
loods....!
Verder klust hij zelf alles bij elkaar, qua stroom, aarding......dan wordt er gewoon een gaatje geboord naar buiten en een ijzerdraadje de grond in gewurmd....kan dit allemaal zomaar...?
Nu snap ik ook waarom ik geen EPC krijg, want dan gaat hij volledig nat, met zijn Electro installatie
Waar kan ik dit melden dat hij via mij steoom aftapt..? Ik wil hem wel aansprakelijk stellen voor de kosten dat hij reeds 1,5 jaar stroom op mij gebruikt.
Tevens ligt de watermeter voor aan de straat, en de hoofdkraan geen idee waar deze zich bevind waarschijnlijk bij hem in huis....?
Ik vermoed nu dat ik zelfs zijn water betaal, want ik woon achter hun huis in een vrijstaande woning, en de watermeter ligt bij hem vooraan in de oprit. Heb hem hier laatst over aangesproken, en toen begon hij weer te schreeuwen...ik moest maar vertrekken, ik was te lastig...!
Ook betreed hij nog steeds mijn koer, wanneer ik werken ben, hij heeft de sleutels van de stallen, en deze zijn altijd afgesloten, vorige week stond er een stal open, dit is niet de eerste keer dat hij mijn privacy schendt, heb hem hiervoor al meerdere keren voor gewaarschuwd.
Dat hij mijn stroom zonder medeweten aftapt. Gaat me nu wel echt te ver, wat kan ik hier verder mee...kan iemand mij advies geven.
Ik zal hem zeer zeker een aangetekende brief sturen, maar hiermee is het probleem niet opgelost, en heeft hij inmiddels al 1,5 van mijn stroomgebruik geprofiteerd.....en kan ik een EPC afdwingen..?
Groetjes sterretje