Hopelijk kan ik het in het kort uitleggen. Indien er nog vragen zijn mag je die altijd stellen.
Ik ben in juli 2006 verhuisd, en heb dan ook mijn verhuis van mijn Telenet aangevraagd.
Nu is de technieker niet komen opdagen en is hij een 2-tal weken later langsgekomen.
Nu is het september 2012 en wil ik een wijziging doen van mijn abonnement, blijkt dit niet te lukken.
In de smartspot shop van Telenet wisten ze niet hoe dat kon. Na telefonisch contact te hebben gehad met de klantendienst van Telenet heb ik het volgende te horen gekregen:
- ik heb nog een openstaand saldo van omstreeks 92€ van de maanden 08/'06 en 09/'06
- mijn dossier is toen doorgestuurd geweest naar een incasso
- de 2 openstaande facturen zijn naar mijn oud adres gestuurd
- mijn klantennummer is met mijn verhuis veranderd dus de 2 openstaande facturen staan op mijn oud klantennummer.
Ik heb deze wijziging trouwens niet aangevraagd.
- ik heb in september 2006 mijn eerste factuur aangekregen van mijn nieuw adres, dit ging over de laatste dagen van juli en heel de maand augustus.
Nu blijkt - 6j na datum - dat ik eerst dat openstaand saldo moet vereffen eer ik wijzigingen kan aanbrengen aan iets van mijn abonnement.
Dit is de eerste keer dat ik hier iets van hoor. Het dossier is trouwens in het bezit van het incassobureau. Deze hebben mij in al die jaren geen contact met mij opgenomen. Noch een aangetekende zending op mijn oud adres gezonden.
Moet ik dit nog betalen? Wat kan ik eigenlijk allemaal doen?
Mvg