Uitschrijven cerberoos

carassius
Topic Starter

Uitschrijven cerberoos

#1 , 15 aug 2012 05:14

Op een of andere manier is "cerberoos" aan mijn e-mailadres gekomen. Ik heb me al vele malen uitgeschreven. Maar het werkt niet. Je krijgt een bevestiging dat je uitgeschreven bent, maar dit is schijn. Ik ontvang nog steeds dergelijke mails.
Graag zou ik me uitschrijven voor deze massale toevloed van ongewenste mails. Ik weet alleen niet hoe?

Is het mogelijk een klacht neer te leggen bij politie of een andere instantie. ik dacht dat het een verplichting was dat je moet kunnen uitschrijven?

Bij voorbaat bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 15 aug 2012 08:37

U kan klacht neerleggen bij de privacycommissie.

Lightning

#3 , 15 aug 2012 08:40

...of uw klacht formuleren op https://www.ecops.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

Oude Belg

#4 , 15 aug 2012 09:52

Reageer in elk geval niet op dit soort mails. Het "uitschrijven" is voor de verzender een bewijs dat het adres bestaat en in gebruik is, en dus geld kan opleveren bij doorverkopen aan andere spammers.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

ewolff

#5 , 17 aug 2012 13:20

Uitschrijven is inderdaad onmogelijk (hun truuk: elke dag een ander afzend-mail-adres), speciale mail (in het engels als internationale taal - elke dag opnieuw gezonden, nu gestopt daar ze toch niet meer aankomen) naar hun server heeft enkel als resultaat dat de server hiervoor nu werd afgesloten:
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Message being sent after each daily mail received from cerebroos

Aan: 'news@cerberoos.benl-fp.com'
Onderwerp: "offers"
Urgentie: Hoog

Please stop sending me any promotional offers, whatever “from” email-adress you use (but sent from the same IP-address : Received: from m104.104.168.109.mtas.cerberoos.com)
Examples from your (unwanted) mails:
- Prive online outlet top modemerken tot 70% goedkoper
- Ontvang een Smasung GSM en meer dan 10000 artikelen
- 40 afdrukken inclusief verzendkosten voor maar €0,99 first mail sent to cerebroos
- Kennisgeving van selectie voor mevrouw wolff (new, still received dd. 09 aug)
- Geld, Werk en Geluk en Winst in de Lotto (new, still received dd. 10 aug)
- Betreft: Uw kosteloze tankpas (new, still received dd. 11 aug)
- Wie past er echt bij jou? (new, still received dd. 13 aug)
- Leen 50 tot 500 eur voor elk doeleinde (new, still received dd. 14 aug
- Etc ……

Rgds,

Terug naar “Andere”