Ik kreeg onlangs na een bezoek aan een belgacom-boetiek de vermelding dat ik recht had op een gratis
samsung galaxy tab 7.0" omdat ik een internet maxi pack had. (zoals vermeld in de reclame-folder en zonder mijn medeweten...)
Dit werd me beloofd door de belgacom-medewerker en deze werd besteld.
Vorige week, na een maand wachten mocht ik om de tablet gaan.
De papieren werden opgemaakt, maar de bijgeleverde sim kon de volgende dag maar geactiveerd worden wegens
computerproblemen bij belgacom.
Ondertussen een houder voor de tablet, een kraswerende folie en een autolader erbij gekocht.
Tot de dag erna men mij liet weten dat men tijdens het activeren van de sim pas kon vaststellen dat ik geen recdt had op dat tablet omdat
het internet door de werkgever betaald is... Dit is nooit vermeld geweest door de belgacom-medewerkers, anders was hem trouwens niet besteld geweest.
En is ook niet vermeld met kleine letters op de reclame-folder.
Bij de melding van het toestel te moeten teruggeven heb ik ook de vraag gesteld wat met de aangekochte accessoires?
Deze accessoires zijn reeds geopend en zou een probleem zijn om terug te nemen?! De gerante ging mij hierover contacteren, wat ik ermee moest doen.
Met het toestel en de accessoires dus, maar dit was een week geleden en tot op vandaag nog niks gehoord van belgacom....
Ik heb alles nog in mijn bezit en zal zeker klacht indienen bij de ombudsdienst maar wacht nog antwoord van de gerante!
Wat zegt de wetgeving hierover?