Ik weet niet onder welke categorie ik mijn vraag moet stellen dus excuses als ze niet juist staat,
ik heb vorig jaar een poes gekocht in een cattery maar vanweg het vele buitenshuis werken dit jaar
had ik besloten dat ik te weinig tijd over had om er voor te zorgen en ze dus te verkopen ( het betreft een raskat met stamboom)
Ze had in mei dit jaar kittens gekregen en het waren er vijf, drie daarvan echter zijn onmiddellijk na geboorte gestorven, twee
hebben het wel overleefd en deze heb ik kunnen plaatsen bij diervriendelijke mensen
Ik heb mijn poes verkocht in juni, en de dag erna kreeg ik een mailtje van deze persoon dat ze naar de dierenarts geweest is omdat
de poes te veel melkproductie nog had, ik heb hier onmiddellijk gereageerd door terug te mailen dat ik de medische kosten en medicatie
ging vergoeden wat de dag zelf nog is gebeurd.
Nu vandaag krijg ik een mail van de cattery waar ik ze vorig jaar heb gekocht dat ik nog eens moet betalen aan de persoon aan wie ik ze heb verkocht anders gaat ze me aanklagen voor dierenmishandeling, omdat ik de kittens zogezegd zou gedood hebben, wat absoluut
geen waar is want ik heb foto's van de twee kittens die ik heb kunnen plaatsen.
Wat kan ik hier tegen beginnen, want ik wil dit niet zomaar laten gebeuren, de persoon aan wie ik mijn poes verkocht heb wil gewoon nog eens geld volgens mij omdat ze ze wil laten stereliseren maar dit zelf niet kan betalen