We willen allemaal zo graag dat de wet wordt gevolgd, het forum staat er vol van.
Geldt voor haar ook hé zeg, punt uit. Als je die dwaze reacties leest op verschillende kranten, ben ik blij dat die geen rechters zijn.
30 jaar celstraf zou 30 jaar celstraf moeten zijn![]()
Ik vind dat ook ja, maar de wet is nu zo. En we leven in een moderne rechtstaat, dus geldt de wet ook voor haar.
Anderzijds kan ze nu eindelijk beginnen werken en de nabestaanden van de slachtoffers vergoeden, al zullen die liever hebben dat ze in de cel blijft vrees ik.
Inderdaad.Nu, het is de wet, die gemaakt is door mensen die 'verkozen' werden om deze op te stellen. Er zijn veel mensen die ook tot 30 jaar veroordeeld zijn geweest en al veel sneller zijn vrijgekomen. Gewoon omdat deze zaak zo berucht is, waait er nu zoveel stof op. Maar waar eindig je dan, als je de wet niet meer toepast omdat een bepaalde groep ertegen is?
Hier sluit ik me bij aan. Het zou me niet verwonderen als mevrouw bijvoorbeeld iets zou overkomen. Moest ik vader van één van de kinderen zijn (emotioneel bekeken), ik had ondertussen genoeg proberen sparen om op dit moment een goede huurmoordenaar te zoeken om mevrouw om te leggen. Kan niet zo moeilijk zijn: af en toe zal ze wel in de tuin van het klooster te vinden zijn, en met een goeie sniper-rifle moet ze dan wel te raken zijn, niet?Persoonlijk vrees ik dat de repercussies niet correct werden ingeschat.
Ja Mava, 'k wil nie weten wat zo'n klooster met een non of 10 kost aan de gemeenschap hoor. En als ik straks een omhaling doe, zal ik niet te ver moeten lopen om met een zak geld naar huis te komen om da mens in den bak te houden.Vergeet echter niet dat het dan op kosten van de gemeenschap is, u en ik dus.en alsnog die kleine, lichte straf van 30 jaar uitzitten ?
Als ze voorlopig vrij komt vallen een overgroot deel van die kosten weg.