Fysiek geweld op de werkvloer

eylis

Re: Fysiek geweld op de werkvloer

#16 , 18 jun 2012 10:11

wellicht... de mogelijkheden op een rijtje:
- de werkgever weet goed genoeg wie de dader is en er zit iets ernstigs loos tussen die twee dat het daglicht niet mag zien.
- er zijn ernstige problemen in de zaak wat betreft veiligheid (gebouw, electriciteit, whatever) dat bij een onderzoek naar dit voorval aan het licht kan komen en de werkgever serieus in de problemen,, onkosten kan brengen.
kortom: mogelijke onfrisse praktijken die aan het licht zouden kunnen komen als de verzekering een onderzoek zou starten.

enne, op je contract staat wie de verzekeringsmaatschappij is...maar is dat wel nog zo? Zijn ze wel nog verzekerd?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#17 , 25 jul 2012 09:52

En wat betreft die onbekende? Hangen daar geen camera's in de zaak? Hij was het wachten moe, hij heeft geen enkele aanduiding gegeven van een bestelling of een goed?
Ik wou net dezelfde opmerking geven: als het een klant was die op goederen wachtte, kan die toch niet zo moeilijk te achterhalen zijn? Uiteindelijk zal er één bestelling open blijven staan als de "dader" niet terugkomt. Vrij makkelijk om dan te achterhalen wie de agressieveling was, niet?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Andere”