Beste ekrem
Ik lees dat je het over "mijn kind" hebt terwijl het misschien wel zijn kind is.
Verder lees ik dat je steeds bezoekrecht gebruikt op het juridisch forum
Dit lijkt me niet correct omdat "bezoekrecht" al meer dan 10 jaar uit de wet is verdwenen.
zie
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 0476#20476
Volgens Margaret Maed staat de samenleving het niet toe dat mannen zich bezighouden met de zorg van hun pasgeboren baby's, omdat men weet indien het wel wordt toegestaan dat de kersverse vaders daarraan zo verslaafd zouden raken dat ze hun taken buitenhuis niet langer naar behoren zouden verrichten
Op zich zijn er wel wat mogelijkheden maar dat zal je met de papa moeten regelen. Als er geen akkoord tot stand komt dan vrees ik dat je voor erg groot dilema kan komen te staan. Het omdraaien van de hoofdverblijfplaats komt zeer zelden voor, maar in dergelijke specifieke gevallen doen rechters dat als vader hierom verzoekt.
Zelfs als het een rijke en succesvolle Amerikaan is die geld genoeg heeft om nooit meer te werken (lees die ervoor zorgt dat het kind een goede opleiding zal krijgen) Ook de vluchten + logie 3x jaar werd aangeboden en betaald door de moeder en in de grote vakantie mocht het kind dan naar hier komen maar de vader wilde niet ...
In eerste aanleg mocht de moeder niet vertrekken en in beroep ook niet (toch niet met het kind)
RR