gedwongen verkoop woning

bryan6450
Topic Starter

gedwongen verkoop woning

#1 , 14 jun 2012 19:26

Notaris heeft meer dan één jaar geleden onze grond en constructie in gedwongen verkoop verkocht. Tot op heden is deze zaak nog steeds niet afgehandeld. Er zijn 3 schuldeisers en de notaris noemt dit een ingewikkeld dossier. Er is niks ingewikkeld aan! De medewerkers van de notaris maken het ingewikkeld door constant foute berekeningen te maken.
Vandaag moesten wij het proces verbaal van afsluiting ondertekenen. Wij hebben geweigerd omdat wij niet willen opdraaien voor alle extra intresten die de schuldeisers eisen. We spreken hier toch snel over 10 à 15000 euro. De notaris heeft ons bedreigd dat als we niet zouden tekenen we in de problemen komen. Wij willen enkel een oplossing voor die extra intresten die niet door toedoen van ons er zijn gekomen. Wat kunnen we doen en moeten we tekenen? De notaris heeft ons 24 uur gegeven!!!!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
basejumper

#2 , 14 jun 2012 19:52

Denk dat je weinig in te brengen hebt. Bedenk dat zolang de verdeling niet gebeurt die intresten blijven oplopen.
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

bryan6450
Topic Starter

#3 , 14 jun 2012 20:03

Ja maar wat ik wil zeggen is dat het dossier bij een bekwame notaris al was afgesloten na 3 à 4 maanden!!! Dus wij moeten hier bijna 9 maanden extra intresten betalen te wijten aan de onkunde van het notariaat!

Reclame

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#4 , 15 jun 2012 14:27

Daar hebben de schuldeisers niets mee te maken. Inderdaad tekenen en daarna bekijken of je de extra interesten kan verhalen op de notaris.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Eddy009

#5 , 15 jun 2012 15:37

De andere posters hebben het bij het rechte eind.

Voor uw notaris zie http://www.bcn-not.be/nl/mediation_notaire.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “Kopen”