Hoy hier ben ik terug, het laatste bericht dat ik heb gestuurd ging over de huisbaas die moeilijk doet over allerlei herstellingen ivm slijtage en overmacht.
Tot op heden zijn de problemen nog altijd niet opgelost, integendeel zijn ze zelfs erger geworden.
De huisbaas begint mijn vriendin te beschuldigen van onderverhuur terwijl dat helemaal niet zo is.
Ze blijft ook volhouden dat alle schade (ook slijtage en overmacht) dat zij daar voor moet opdraaien.
De huisbaas beweert in haar aangetekende zending dat ze alles al heeft laten herstellen maar dit vin ik niet kunnen, als het herstelt is kan er ook niks meer vastgesteld worden, en als ik vraag naar de facturen dan zegt ze van "die hou ik niet bij ze".
Ook weer is ze lastig oveer het feit dat de verwarmingsketel defect is.
Ik had dit laten vaststellen door een technieker die bekend is met het merk.
De technieker heeft duidelijk gezegd dat de fout in de electronica zit en dat dit niks heeft te maken met het onderhoudsgebrek. Dit heeft hij ook op papier gezet.
Dinsdag moeten we terug naar de advocaat om te horen wat we nu juist allemaal moeten doen.
Ook is de waarborg niet op een geblokeerde rekening gezet en weigert dus deze terug te geven.
alvast bedankt voor de reacties op mijn vorig bericht