pestscheiding

bibipke
Topic Starter

pestscheiding

#1 , 13 jul 2007 08:54

.......
Laatst gewijzigd door bibipke op 15 nov 2011 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
coucoudemalines

#2 , 16 jul 2007 10:12

Wanhoopsdaden helpen niemand vooruit!

1)De indexering moet u betalen, alsook de vergeten betalingen. Dat is 1 zaak die zeker in uw nadeel zal spelen bij een gebeurlijke rechtszaak.
Het volledige beslag op uw loon kan enkel indien het over de onderhoudsgelden voor uw kind gaat... u vergeet dus waarschijnlijk iets te vermelden

2)De onbetaalde facturen van uw ex moet u niet betalen, u bent waarschijnlijk te braaf geweest door dit in het begin te doen

3)Als die overeenkomst mbt reductie vh persoonlijk onderhoudsgeld getekend is, moet u die doen gelden, desnoods via de rechtbank. Uw ex zal waarschijnlijk toevallig net haar werk verliezen en zij zal moeten aantonen dat dit niet haar fout is.

Gezien de omvang van de bedragen lijkt het me wel opportuun een goed advocaat onder de arm te nemen om de schade voor u te beperken

Cheers

CCDM

roderidder
Contacteer: Website

#3 , 16 jul 2007 22:42

Dat is 1 zaak die zeker in uw nadeel zal spelen bij een gebeurlijke rechtszaak
Is dat omwille van het gebrek aan kennis van onze magistraten?
Niet minder dan 7 personen per dag plegen in Belgie suicide.

Zou het niet eens hele hoge tijd worden dat, en zeker de magistraten, deze mensen eens serieus gaat nemen in plaats van hen bij voorbaat te veroordelen wat uiteraard niet meer dan een viscieuze is ... ?

Een grondige analyze van het geheel der zaken en emoties is hier m.i. minstens op zijn plaats waarbij gestreeft dient te worden om met beide ouders akkoorden te sluiten met het oog op een gezonde leefsituatie voor het kind.

Mijn vermoeden is dat beide ouders zich nog plat mogen procederen maar beide er met een berg overwerkte emoties en ongenoegens blijven zitten. Wil men hier tot (deel)oplossingen komen zal familietherapie de meeste kans op slagen hebben.

RR

Reclame

coucoudemalines

#4 , 17 jul 2007 08:22

Is dat omwille van het gebrek aan kennis van onze magistraten?
Niet minder dan 7 personen per dag plegen in Belgie suicide.
Ik weet niet waar u dat in mijn post heeft gelezen, of wat het verband is met zelfmoord, maar gezien de teneur van uw andere posts ga ik er mijn hoofd niet over breken.

@ vraagsteller: indien u het onderhoudsgeld ter discussie brengt, zal men u -gezien de vergeten indexaties en enkele maandelijkse betalingen-verwijten dat u een slechte betaler bent, en dat uw enige doel is het onderhoudsgeld te ontduiken. Dat u "alles in vastgoed ge?nvesteerd hebt" en "een groot huis aan het bouwen bent" zijn dan ook feiten die u best niet teveel naar voren brengt, want een geslepen advocaat zal het ene aan het andere linken.

Terug naar “Echtscheiding”