sociale woningen rampzalig

Vandebos

Re: sociale woningen rampzalig

#16 , 18 mei 2012 17:00

Bedoeling is wel TS legaal advies te verschaffen, niet mogelijke wijzen van escalatie van zijn probleem.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
gorens
Topic Starter

#17 , 18 mei 2012 19:00

[persoonlijke informatie van derden hoort hier zonder hun toestemming niet thuis: Vandebos]

gorens
Topic Starter

#18 , 18 mei 2012 23:25

wat ik hier allemaal als antwoorden lees :?:

Reclame

JohnD

#19 , 19 mei 2012 01:38

Dat van Mariette heet het recht in eigen handen nemen. Het houd risico's in en is in feite niet bedoeld voor het JF. Variaties zijn er genoeg, noem het een "soort" van wettige zelfverdediging, of actie-reactie. In het geval van de betrokkene lawaaimaker is Heavy Metal natuurlijk beter, want des duivels. Een lief klein biggetje als huisdier aanschaffen zal natuurlijk ook heel effectief werken en alle bewoners van de TS haar blok wegjagen binnen de kortste keren.. :mrgreen:
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Mariette

#20 , 19 mei 2012 10:37

Dat van Mariette heet het recht in eigen handen nemen. Het houd risico's in en is in feite niet bedoeld voor het JF.
I stand corrected, het is geen antwoord bedoeld voor het JF.

Maar het is helemaal niet het recht in eigen handen nemen: wat ik voorstel is gewoon het gedrag van de buurman kopiëren, zodat hij zelf ondervindt dat hij evenveel last krijgt van zijn eigen pestgedrag.
In mijn geval heeft het ooit tot goede resultaten geleid. (uiteraard geen "vriendschappelijke" omgang met de buren, wel correct gedrag als gevolg).

gorens
Topic Starter

#21 , 19 mei 2012 17:09

graag echte advies AUB . dank u .

ik hebt een prive detective ingeschakeld die het nachtlawaai van mijn buurman kan constateren .
hij slaat om de 15 minuten hard tegen de muur , hij doet er alles aan om ons heel de nacht wakker te houden .

mijn vraag ,
als een prive detective het opzettelijke nachtlawaai van mijn buurman constateerd , dit zijn toch bewijzen voor het vrede gerecht en de politie ?

Vandebos

#22 , 19 mei 2012 17:19

Een privedetective valt niet onder het woord van eer principe... De vrederechter kan diens rapport naast zich neerleggen.

Turaki

#23 , 19 mei 2012 18:26

Zoals ik zei, een privédetective moet met bijkomend bewijs afkomen. Had u nu een deurwaarder ingeschakeld...

JohnD

#24 , 20 mei 2012 09:57

Als een prive detective het opzettelijke nachtlawaai van mijn buurman constateerd , dit zijn toch bewijzen voor het vrede gerecht en de politie ?
Nee, het enige dat echt telt is een DW. Iedereen en ik nogmaals wil dat herhalen. Verspil daar geen geld aan als je het risico ermee kan lopen dat een VR dat wegwuift.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Terug naar “Andere”