hallo,
ik heb een lang aanslepend hersteldossier bij X
Gaat over een gsm waar een bepaalde functie steeds uitviel.
Is eerste maal binnen geweest in december. Probleem was even weg, maar kwam dan terug.
Nadien half maart terug binnen gedaan. Toen ik hem dan mocht terug ophalen functioneerde hij helemaal niet meer: hij startte zelfs niet op.
Ik heb toen zwaar gediscussieerd met zowel de winkel, als de naverkoopdienst als hun consumentendienst, maar dat hielp allemaal niets: de gsm moest opnieuw binnen.
Ik heb hem nu gisteren terug opgehaald, en de gsm werkt, alleen... hij is nu vergrendeld op provider Vodafone, terwijl ik van m'n leven nog nooit met Vodafone ben in aanraking gekomen. Volgens internetfora is dat een codebeveiliging die er specifiek wordt opgezet.
Ik begin dus kwaad opzet te vermoeden intussen...
Ik kan er dus niet mee bellen omdat m'n simkaart niet op Vodafone staat...
Kan ik hier iets tegen doen? Ik voel me zwaar ge***** door hen en wil dit niet zomaar laten gaan.
Ik had al een klacht ingediend vorige week over hun gebrekkige dienstverlening en weigerachtige houding bij de ombudsdienst voor Telecom, maar die verklaren zich onbevoegd.
Ik heb toen ook een klacht ingediend bij FOD Economie hierover. Maar daar heb ik nog geen bericht van terug.
Hoe kan ik deze praktijken aan de kaak stellen?
Ik ga intussen contact opnemen met de fabrikant van het toestel om dit bij hen aan te klagen.
Maar ik zit door die kwieten wel met een GSM waar ik gewoon niet mee kan bellen.
[namen bedrijven, Lees regels forum:Vandebos]