Immo kantoor

dieke

Re: Immo kantoor

#16 , 01 mei 2012 10:14

Ok, bedankt voor de informatie. Dat is dus effectief nieuw voor mij. Nooit geweten dat iemand daar moeilijk over deed. Het is ook iets dat wordt opgezocht door de notaris, dus ging ik er altijd vanuit dat de werkwijze zoals wij die al altijd (zowel als koper, als als verkoper) hebben gevolgd, en die is: documenten aan te vragen door verkopers moeten er zijn bij compromis, die documenten aan te vragen door notaris moeten er zijn bij akte - correct was. Blijkbaar dus toch niet helemaal en blijkbaar kan je dat attest ook gewoon op simpele vraag verkrijgen als verkoper. 'k Ben nu niet direct van plan ons huidige huis te verkopen, maar toch bedankt allemaal voor de informatie! Weer wat bijgeleerd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
stimpy
Topic Starter

#17 , 01 mei 2012 20:02

Ik heb de papieren eens ingekeken op de mail staat met de hand geschreven,bv.10april en ondertekend , op dat van OVAM 11 april.
Die makelaar staat bekend van zulke praktijken, mensen onder druk zetten en hij verteld de waarheid niet.
Er zou een andere bieder zijn enz.
Hij had ook meer info kunnen geven, hoe alles in zijn gang gaat.
Hopelijk helpt dit.
Verder nog eens een Advocaat raadplegen, Vredegerecht, en testaankoop

Reclame

Terug naar “Kopen”