offerte niet nakomen

tjippeke
Topic Starter

offerte niet nakomen

#1 , 24 apr 2012 17:17

we hebben een huis gekocht waarin elecktriciteit dient vervangen te worden,
komt elecktricien en bekijkt vorige keuring (met de opmerkingen van afkeuring enz.) en zegt zekeringkast te vervangen,modules en aarding plaatsen en differentieel en dan is alles in orde.
Dus hij maakt offerte voor deze werken en sluit af in de offerte dat hij ook de keuring op zijn verantwoordelijkheid neemt en in de prijs van de offerte zit.

Nu deze werken klaar zijn en we factuur gaan krijgen tot betalen (hoewel de keuring nog niet is plaats gevonden,wat wel in offerte staat) komt hij plots af dat deze keuring niet kan gebeuren omdat de bekabeling en stopcontacten dienen vervangen te worden............ Hoewel hij van in het begin het attest van vorige keuring met opmerking heeft gelezen (en voor ons latijns is) en de offerte gemaakt heeft met afsluiting dat hij ook de keuring verzorgt.

zelf heb ik het gedacht dat ze via een kleinere goedkope offerte ,dus een gans werk willen binnen halen.Terwijl ik natuurlijk reeds de andere ruimtes aan het behang,verven,vloer leggen,inrichten was omdat hij met de eerste werken zei dat dit voldoende was.

Ook ons spaargeld hebben we reeds in andere verbouwingen gestoken omdat de electriciteit dus in orde ging zijn.
Zou de plaatsing van die eerste zaken voldoende zijn voor een keuring? en wat doe ik het beste in deze ganse situatie ..................

Tevens hebben ze ook ons afzuigkap in keuken om zeep geholpen ,maar beweren ze dat dit niet het geval is.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 24 apr 2012 17:37

bekabeling en stopcontacten vervangen..... staat dat bij de opmerkingen
Wat is de reden die wordt opgegeven... vraag dat eens goed na.
Kan je het keuringsattest inscannen en hier plaatsen?

tjippeke
Topic Starter

#3 , 24 apr 2012 17:57

zal ik is direkt proberen

Reclame

tjippeke
Topic Starter

#4 , 24 apr 2012 18:02

lukt hier niet ,kan u een mail adres in bericht zenden?

Terug naar “Aanneming”