nalatigheid of niet?

pukje

Re: nalatigheid of niet?

#16 , 20 apr 2012 19:00

ik denk heel erg zwart/wit tot ongenoegen van velen

tegenwoordig zou een plaatsbeschrijving alles is in orde behalve xxxxxxxx
niet standhouden.
verbaast mij ook dat er staat dat woning voldoet aan veiligheid gezondheid enz
maarja 2001 toen was het anders
hoe meer je weet, hoe meer je erachter komt dat je niets weet

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
xavierdv
Topic Starter

#17 , 24 apr 2012 11:00

Kan iemand mij helpen voor het probleem van die barsten aub? kan ik nalatigheid van de huurder aanklagen?
dank bij voorbaat

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#18 , 24 apr 2012 18:11

""Gans het appartement ligt vol met barsten.... en geen kleintjes. Een stuk of 6 van een meter of 3 - 4. ""
Waarin barsten?
U hebt een vergelijkingspunt .... in uw ander appartement?
Is dat ook verhuurd of woont u daar zelf.

Reclame

bosprocureur

#19 , 24 apr 2012 20:19

Kan iemand mij helpen voor het probleem van die barsten aub? kan ik nalatigheid van de huurder aanklagen?
dank bij voorbaat
Als die barsten komen van de bouwwerken bij Ik*a, is de kans groot dat ook andere appartementen van dezelfde koek gedeeld hebben. Is er voor de werken geen controle geweest? Dit zal dan zo goed als zeker ergens op een vergadering besproken zijn. Misschien even vragen aan de syndicus, of oudere bewoners/eigenaars?

U zou het ook eens in andere appartementsblokken in de buurt kunnen vragen (er komen er maar drie of vier in aanmerking dacht ik). Hoe is de schade daar geregeld?

Als u de schade nu pas vaststelt, kan u pas nu reageren, en kan u geen nalatigheid verweten worden.

Als de herstellingskosten voldoende hoog zijn zou ik toch eens verder informeren, evt via de syndicus.

Terug naar “Huren”