Nu zijn gisteren nog tal van problemen vastgesteld. Het houd niet op!!! Ik heb dan opnieuw een aangetekende zending klaar. Nummer 7
Geachte mevrouw,
1. Het schimmelprobleem
Bij de expertise van het vochtprobleem in de badkamer heeft u nog een ander probleem getoond. Namelijk een schimmelprobleem binnen aan het raam in één van de slaapkamers. U heeft mij daar nooit op de hoogte van gebracht en viel volledig uit de lucht!
De expert die buiten zijn taken om meedeelde dat er maar 2 oorzaken kunnen zijn.
a. Een koudebrug. Maar daar twijfelde hij toch . Dit zou mij ten sterkste verwonderen ook. Bij de huurders voor u is daar nooit schimmel vastgesteld. En dit zou het enigste raam zijn in de ganse blok. In mijn ander appartement, die hetzelfde is dan het uwe en in dezelfde blok gelegen is, heb ik nog nooit enig schimmelprobleem kunnen vaststellen.
b. Dat de schimmel oorzaak is van te weinig te verluchten. Waarschijnlijk heeft u te weinig verlucht, aangezien u ‘smetvrees’ heeft. Dit is nog altijd geen reden om onvoldoende te verluchten.
Opnieuw bent u nalatig geweest om mij daarvan op de hoogte te stellen. Een schimmel kan snel uitbreiden en is heel slecht voor de gezondheidvan u en uw medebewoners. U weet toch dat een huis met schimmel aangeklaagd kan worden. Ik zie mij dan ook verplicht om u dit aangetekend te laten weten. Het probleem is vanzelfsprekend erger geworden sinds het begin ervan en valt daarom sowieso op U door uw nalatigheid!
Mag ik u vragen om dringend dit probleem op te lossen. Ik reken er dan ook op dat u de schimmel verwijdert en in de toekomst de ruimte voldoende te verluchten.
2. Vaststelling van kappen in de beplijsterde muren
Bij het betreden van het appartement zijn nog kappen in de muren van de gang vastgesteld door mij.
Tevens in de badkamer op 2 meter hoogte is een kap van een halve centimeter diep, ongeveer 15 cm lang en een halve centimeter breed van uw kast (dit kwam perfect overeen). Gelieve al deze kappen in orde te maken en de verflaag te herstellen. Dit vraagt een dringende behandeling, in de badkamer, aangezien het plijster bloot staat en vocht in die plek kan indringen door warme douches en baden.
3. Vaststelling exentieke kleuren van de muren.
Ik was zeer verbaast te moeten vaststellen dat mijn Velux ramen in het zwart geschilderd zijn, alsook, de muur. Tevens is de achterste muur van de woonruimte in het zwart geschilderd, de rest van de muren zijn vuil. Uw kamer is in het lichtblauw? Ik kan dit niet aanvaarden en vraag u de muren terug in een neutrale kleur te schilderen als u het appartement verlaat. Tevens de velux moet terug in zijn originele staat worden gebracht. Dit wil zeggen het natuurlijke hout moet sieren! De ramen zelf waren niet geschilderd bij het betreden van het appartement.
Ik behoud mij alle rechten voor.